شناسهٔ خبر: 34886028 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری منطقه یک تهران:

برخورد۲کامیون در میدان سیاوش دربندسر/راننده به بیمارستان منتقل شد

شمیرانات- مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری منطقه یک تهران از برخورد۲کامیون در میدان سیاوش دربندسر و انتقال راننده مجروح به بیمارستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مجید کیاشمشکی ظهر پنج شنبه با اعلام خبر حادثه برخورد ۲ کامیون در جاده و در مجاورت میدان سیاوش مقابل پیست اسکی دربندسر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اثر این حادثه راننده یکی از کامیون‌ها مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

کیاشمشکی افزود: این حادثه بر اثر بی احتیاطی، یک کامیون که جهت تعمیرات ایستاده بود از ترمز دستی خارج و به کامیون پارک شده مقابل به شدت برخورد کرد در این برخورد یکی از رانندگان در بین دو کامیون گرفتار و دچار حادثه شد.

وی گفت: اکیپ واحد خدمات ایمنی ٱتشنشانی شهرداری بلافاصله به محل اعزام شدند و راننده که از چندین ناحیه دچار ٱسیب دیدگی شده بود از طریق اورژانس به اوشان و از ٱنجا توسط بالگرد به بیمارستان تهرام انتقال داده شد.

مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری منطقه یک تهران با اشاره به این مطلب که حاضرین قبل از رسیدن ٱتش نشانی و اورژانس مصدوم را از محل حادثه خارج کردند، تاکید کرد: مردم عزیز و دلسوز ما در این شرایط قصد کمک رسانی دارند ولی باید بدانند عدم رعایت نکات ایمنی و هیجان زدگی باعث بروز ٱسیب به مصدوم می شود و یا با برخورد نامناسب ممکن است معلولیت های داٸمی و یا حتی مرگ را نیز به همراه داشته باشد، لذا توصیه می شود، تا رسیدن ارگان های مسوول اقدامی نکنند و یا در مواقع ضرورت و لزوم افرادی که در رابطه کمک های اولیه اطلاعات و ٱگاهی دارند وارد عمل شوند.
 

برچسب‌ها:

نظر شما