شناسهٔ خبر: 34885150 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

دکتر مسعود سلطانی‌فر:

افتتاح ورزشگاه نوشهر با حمایت‌های مقام معظم رهبری صورت گرفت/ حضور قدرتمندانه در المپیک توکیو اهمیت زیادی دارد/ مازندران نه تنها در کشتی بلکه در بسیاری از رشته‌ها از قطب‌های بزرگ ورزش کشور است

وزیر ورزش و جوانان گفت: در یک سال و نیم گذشته در ورزش ایران نتایج منحصر به فردی گرفتیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ دکتر مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان، در آئین افتتاحیه ورزشگاه پنج هزار نفری شهدای نوشهر گفت: در آستانه هفته دولت یاد شهیدان رجایی و باهنر را گرامی می‌داریم و این هفته را به همه همکارانم در سراسر کشور تبریک می‌گویم. برای افتتاح این پروژه باید از مقام معظم رهبری که حامی اصلی ورزش هستند تشکر کنیم. ایشان در سال قبل بارها قهرمانان ورزشی را مورد تفقد قرار دادند و به حضور پذیرفتند و برای موفقیت های جوانان این مرز و بوم پیام تبریک صادر کردند.

او ادامه داد: در یک سال و نیم گذشته در ورزش ایران نتایج منحصر به فردی گرفتیم. در جام جهانی فوتبال، بازی های آسیایی و پاراآسیایی، المپیک جوانان، مسابقات فوتبال باشگاه های آسیا و بسیاری دیگر از رشته ها قهرمانان ما نتایج درخشانی گرفتند. برای اولین بار شطرنج باز 16 ساله ما جزء 12 استاد بزرگ برتر دنیا قرار گرفت یا شمشیربازی به اولین مدال جهانی رسید یا مثلا ووشو از سد چین عبور کرد.

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: تمام تمرکز ما و ورزش کشور و روسای فدراسیون های ورزشی بر روی مسابقات سهمیه المپیک و حضور قدرتمندانه در مسابقات 2020 توکیو است تا بتوانیم باعث غرور و شعف ملی شویم و دل مردم را شاد کنیم. مازندران نه تنها در کشتی بلکه در بسیاری از رشته ها از قطب های بزرگ ورزش کشور است. کاپیتان تیم ملی والیبال جوانان که برای اولین بار قهرمان جهان شد مازندرانی است و در سایر رشته ها مثل وزنه برداری قهرمانان المپیک از این استان بودند.

سلطانی‌فر اضافه کرد: الان 90 پروژه در دست اجرا در مازندران داریم که در سطح کشور کم نظیر است. امیدواریم سالن 6 هزار نفره ماهفروجک ساری، سالن جویبار،  استادیوم 5 هزار نفری چالوس، استادیوم های آمل، نور و تنکابن و برخی دیگر از پروژه های نیمه کاره استان را  تا پایان سال به اتمام برسانیم.

وزیر ورزش و جوانان در پایان خاطرنشان کرد: 11 سالن 6 هزار نفره از سال های قبل در سراسر کشور داشتیم که تمرکزمان را روی آنها گذاشتیم و تا پایان سال 4 استادیوم و امیدواریم تا پایان عمر دولت هر یازده استادیوم را افتتاح کنیم. به برکت همین استادیوم های 6 هزار نفری دو هفته در اردبیل و ارومیه میزبان لیگ ملت های والیبال بودیم و مردم غرق در شادی و شعف شدند. امروز ورزش در دنیا و در ایران ارزان ترین و موثرترین ابزار پرکردن اوقات فراغت مردم است و باید توجه بیشتری به آن شود.

نظر شما