شناسهٔ خبر: 34885148 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

وزیر ورزش و جوانان:

مازندران یکی از قطب های بزرگ ورزش است

وزیر ورزش و جوانان گفت: مازندران یکی از قطب های بزرگ ورزش است به طوری که جویبار قطب کشتی جهان محسوب می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، مسعود سلطانی فر  در آیین بهره برداری از پروژه های ورزشی شهرستان نوشهر با حضور معاون اول رئیس جمهور اظهار داشت: تعداد زیادی از پروژه های ورزشی در کشور با عنایت و حمایت های مقام معظم رهبری انجام می شود و توجه ویژه ای به حوزه ورزش دارند و در طول یکسال گذشته مقام معظم رهبری چندین برای موفقیت های ورزشی ورزشکاران، پیام داده اند و آنان را به حضور پذیرفته اند.

وی ادامه داد : پروژه ورزشگاه شهدای نوشهر با اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریالی بهره برداری رسیده است.

سلطانی فر بیان داشت : سال قبل موفقیت چشمگیری در جام جهانی فوتبال داشتیم  و در مسابقات جهانی، پاراآسیایی و غیره موفقیت هایی کسب کردیم .

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد : برای اولین بار شطرنج باز ۱۲ ساله ایرانی جزو شطرنج بازان جهان قرار گرفت و توفیق های زیادی در حوزه ورزش کسب کردیم.

وی گفت: همه تلاش این است که سهمیه بیشتری برای المپیک ۲۰۲۰ که در توکیه بزگزار می شود کسب کنیم.

سلطانی فر بیان داشت :تیم والیبال با وجود اینکه رتبه پنجم را در مرحله دوم را کسب کرد اما والیبال ایران جزو والیبال های رده بالای جهان است و در وزنه برداری، بسکتبال و غیره نیز شمار زیادی از ورزشکاران ملی، مازندرانی هستند.

وی با اظهار اینکه مازندران دارای یک تیم با نام نساجی در لیگ برتر است گفت: مازندران زمانی دو تیم در لیگ برتر بود و این نشان می دهد که مازندران نیازمند توجه ویژه است.

وزیر ورزش و جوانان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه های ورزشی مازندران را بیش از ۲۱۰ میلیارد تومان بیان کرد و اذعان داشت: ۱۱ سالن شش هزار نفره نیمه کاره در کشور وجود دارد و تا پایان سال سه پروژه تکمیل می شود و تا پایان دولت تمام این پروژه پایان می رسد.

نظر شما