شناسهٔ خبر: 34885116 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

داور همدانی حساس‌ترین بازی لیگ را قضاوت می‌کند

رئیس دپارتمان داوری فوتبال همدان از قضاوت داوران همدانی در حساس‌ترین بازی هفته نخست لیگ برتر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، بهروز فیروزبخت، رئیس دپارتمان داوری فوتبال همدان با اشاره به حضور داوران همدانی در لیگ‌های فوتبالی کشور گفت: پیام حیدری در هفته نخست لیگ برتر قاضی دیدار دو تیم ماشین سازی تبریز و استقلال تهران است.

او با بیان اینکه این بازی در روز جمعه هفته جاری در شهر تبریز برگزار خواهد شد، گفتک بیژن حیدری نیز به عنوان کمک داور اضافی پشت دروازه حضور دارد.

رئیس دپارتمان داوری استان همدان بیان کرد: مهدی الوندی نیز به عنوان داور چهارم دیدار دو تیم فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان حضور خواهد داشت.

فیروز بخت از قضاوت تیم داوری همدان در هفته دوم لیگ دسته اول خبر داد و افزود: امید جمشیدی به عنوان داور وسط، رضا درویشی و بهروز عالمی روشن نیز به عنوان کمک‌ها دیدار دو تیم نود ارومیه و سپیدرود رشت را قضاوت خواهند کرد.

اوبا بیان اینکه این دیدار نیز روز پنجشنبه هفته جاری در شهر ارومیه برگزار خواهد شد، گفت: محمد امیرنژاد نیز به عنوان داور چهارم در این بازی حضور خواهد داشت.

رئیس دپارتمان داوری استان همدان از حضور داوران همدانی در مرحله نخست جام حذفی کشور خبر داد و گفت: کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای دیدار دو تیم نماینده کردستان و رعد محلات مرکزی، تیم داوری همدان را انتخاب کرده است.

فیروز بخت افزود: این بازی به قضاوت محمد امیرنژاد و کمک‌های بهروز عالمی‌روشن و محسن دوستان در شهر سنندج و در روز جمعه هفته جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ب

تیم داوری دیدار ماشین‌سازی تبریز با استقلال مشخص شد

نظر شما