شناسهٔ خبر: 34883851 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کرمان

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این استان را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سرهنگ محمد مهدی ابوالحسنی، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: ۳۱ شهریور تا هفتم مهرماه هفته دفاع مقدس است که برای هر روز یک برنامه نامگذاری شده است و روز ۳۱ شهریور با نام قدرت، توانمندی، اقتدار نیرو‌های مسلح نام گرفته است.

او اظهار داشت: اول مهر ماه با نام دانش‌پژوهی، معرفت و جوانان نامگذاری شده همچنین دوم مهر رونق تولید، حمایت مردمی، خودباوری نام گرفته است

او با معرفی برنامه سوم مهرماه تحت عنوان بصیرت، دشمن ستیزی و ولایت مداری تصریح کرد: شهیدان، جانبازان، فخر آفرینان، جهادگران و رزمندگان عنوان برنامه‌های روز چهارم مهرماه است. همچنین روز پنجم مهرماه با عنوان معنویت، وحدت ملی، خانواده و ارزش ملی نامگذاری شده است.

مدیر کل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس استان کرمان بیان داشت: رزم‌آوران، حماسه آفرینان و جهادگران عنوان روز ششم است و روز هفتم با نام فرماندهان، پیشکسوتان مسئولان نامگذاری شده است.

او به شعار محوری امسال با عنوان ما پیروزیم اشاره کرد و بیان داشت: از برنامه‌های شاخص می‌توان به رژه نیرو‌های مسلح، گردهمایی پیشکسوتان، گلباران قبور شهدا، رونمایی از کتاب‌های دفاع مقدس (حدود ۳۰ کتاب)، ویژه برنامه‌ای از بانوان به عنوان حماسه زینبی و حماسه حسینی نام برد.

او افزود: در دفاع مقدس دو هزار و ۸۰۰ بار عاشورا متکسر شده و ما هر روز در دو هزار و ۸۰۰ روز جنگ تحمیلی معادل عاشورا شهید دادیم لذا جنس شهدای ما از جنس شهدای عاشورایی بود.

انتهای پیام/ح

برنامه های هفته دفاع مقدس کرمان

نظر شما