شناسهٔ خبر: 34883789 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

4532 نفر مسافر فرهنگی در ساوه اسکان یافتند

مدیر آموزش و پرورش ساوه گفت: از ابتدای فصل تابستان تاکنون، 4532 نفر از مسافران فرهنگی در مراکز پذیرش این شهرستان اسکان یافتند.

صاحب‌خبر -

ابراهیم فراشیانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با بیان اینکه از ابتدای فصل تابستان تاکنون، 4532 نفر از مسافران فرهنگی در مراکز پذیرش این شهرستان اسکان یافتند، اظهار کرد: اسکان این تعداد جمعیت در قالب 1259 خانوار بوده است.

وی با بیان اینکه ساوه  رتبه نخست اسکان فرهنگیان در استان مرکزی را در اختیار دارد، ادامه داد: ستاد اسکان فرهنگیان این شهرستان 5 مدرسه با 32 کلاس درس را برای پذیرایی از میهمانان در تعطیلات تابستانی تجهیز کرده است.
مدیر آموزش و پرورش ساوه بیان کرد: در مدت مشابه سال گذشته 4 هزار و 993 نفر در قالب یک هزار و 388 خانوار در 839 اتاق اسکان یافتند و از خدمات بهره‌مند شدند.
فراشیانی با اشاره به این که ساوه به لحاظ قرار گرفتن در مسیر ترانزیتی مرکز به غرب کشور و نیز ارائه خدمات مطلوب و کیفی اسکان به مسافران فرهنگی دارای جایگاه ویژه‌ای است، گفت: آمار بالای مسافران تابستانی و بهره‌مندی از خدمات اسکان فرهنگیان ناشی از این امر است.
وی با اشاره به اسکان یک هزار و829 نفر در قالب 509 خانوار در نیمه دوم مرداد ماه امسال افزود: در مدت مشابه پارسال نیزیک هزار و 644 نفر در قالب 433 خانوار از خدمات بهره‌مند شدند.
مدیر آموزش و پرورش ساوه بیان کرد: در چند سال اخیر، شهرستان ساوه رتبه نخست اسکان مسافران نوروزی استان را به لحاظ پذیرش مسافران فرهنگی به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما