شناسهٔ خبر: 34883707 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اعضای هیأت‌رئیسه شوراهای 5 شهر دماوند انتخاب شدند

اعضای هیأت‌رئیسه شوراهای دماوند، آبسرد، کیلان، رودهن و آبعلی در سومین سال فعالیت خود انتخاب شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، هیأت رئیسه شوراهای اسلامی شهرستان دماوند در راستای اجرای ماده ۱۶ قانون انتخابات و ماده ۹ آیین نامه اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهر، همزمان با سومین سال از فعالیت دوره پنجم شوراها با برگزاری انتخابات جداگانه در داخل شوراها مشخص شدند.

در انتخابات هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر رودهن، «منوچهر همت‌نجفی» در دومین سال متولی با اکثریت آرا به عنوان رئیس این شورا انتخاب شد؛ مهرداد حنیفی به عنوان نائب رئیس، سیدحسن سیدحسینی به عنوان خزانه‌دار و ساسان لاسمی و عباسعلی عاشقی به عنوان منشی اول و دوم شورای شهر رودهن معرفی شدند.

در شهر دماوند، «مصطفی آقایی» بار دیگر با اکثریت آرا در ریاست شورای اسلامی این شهر ابقا شد و مجید خدابخش به عنوان نائب رئیس و حسین بختیاری به عنوان منشی این شورا انتخاب شدند.

در ادامه، «محمدرضا حاجی‌طیبی» هم برای دومین سال متوالی با نظر اکثریت اعضا در ریاست شورای اسلامی شهر کیلان ابقا شد؛ از سوی دیگر، قاسم شیخی به عنوان نائب رئیس و علیرضا محسنا به عنوان منشی این شورا منتخب شدند.

«محمود نقیبی» نماینده شهرستان دماوند در شورای اسلامی استان تهران نیز با اتفاق آرا برای سومین سال پی در پی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر آبسرد انتخاب شد؛ همچنین در یک سال آینده حجت‌الاسلام عسگرنجفی و جواد خاکساری به ترتیب به عنوان نائب رئیس و خزانه‌دار این شوراها خواهد بود.

در آخرین انتخابات هیأت رئیسه شوراهای اسلامی شهر شهرستان دماوند، «مهدی اسماعیلی» به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر آبعلی انتخاب شد و همچنین غلامرضا رضایی به‌عنوان نائب رئیس، مجید قربانی خزانه‌دار، رضا اسماعیلی و علی اصغر بابائیان به عنوان منشی اول و دوم معرفی شدند.

انتهای پیام/۶۷۰۲۹/پ/ث20

نظر شما