شناسهٔ خبر: 34881250 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۱۰میلیارد ریال برای تجهیزات مدارس باشت

مدیرآموزش و پرورش باشت گفت: ۱۰ میلیارد ریال اعتبار از ابتدای سال جاری تاکنون برای تجهیز مدارس این شهرستان هزینه شده است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  یاسوج، محمود نظری مدیرآموزش و پرورش باشت گفت: این اعتبار برای تجهیز مدارس باشت به انواع سیستم های سرمایشی، گرمایشی، رایانه و صندلی و دیگر تجهیزات آموزشی هزینه شده است.
 
محمود نظری افزود: تاکنون بخشی از تجهیزات به مدارس تحویل داده شده و بقیه تا قبل از بازگشایی مدارس تحویل داده خواهد شد.
مدیرآموزش و پرورش باشت بیان کرد: چهار طرح عمرانی حوزه آموزش  شامل هنرستان تخصصی باشت، مدارس آیت الله حکیم،کوثر و الزهرا  در این شهرستان با پیشرفت کاری میانگین ۶۰ درصد در دست اجرا هستند.
 
او از اهدای یک قطعه زمین و مبلغ  ۲ میلیارد ریال اعتبار از سوی یک خیر برای ساخت دارالقرآن باشت خبرداد.
 
او با اشاره به اینکه عملیات اجرایی سالن اجتماعات باشت از یک ماه پیش شروع شده بیان کرد: این طرح نیز از نیازهای اساسی شهرستان بوده که در حال تحقق است.
 
نظری همچنین از در دست اجرا بودن تعمیرات برخی مدارس مناطق روستایی و شهری باشت خبر داد و افزود: این طرح ها تا ابتدای مهر  آماده پذیرایی از دانش آموزان خواهد شد.
 
او گفت: ۲ دستگاه کانکس برای تامین فضای آموزشی نقاط دور دست به این شهرستان اختصاص یافته و تامین کانکس برای چند نقطه دیگر در دست پیگیری است.
نظری از تلاش های فرماندار و نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی برای تقویت زیرساخت های آموزشی قدردانی کرد.
 
انتهای پیام/ط
 

۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای مدارس باشت

نظر شما