شناسهٔ خبر: 34880374 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

تریلری جدید از The Alliance Alive HD Remastered منتشر شد

حسین چوبین

صاحب‌خبر -

تنها مسئله‌ای که در رابطه با بازی The Alliance Alive HD Remastered می‌دانیم این است که برای کنسول‌های نینتندو سوییچ و پلی‌استیشن ۴ در تاریخ ۱۶ مهر (۸ اکتبر) متشر می‌شود. اگر تریلر قبلی این بازی را دیده باشید، می‌دانید که بیشتر بر بهبود و ارتقاهای نسخه‌ی ریمستر تمرکز داشت. اما در تریلری که امروز منتشر شد، مشاهده کردیم بیشتر تمرکز بر بخش‌های رزمی و مبارزاتی بازی است درصورتی که قبلا توجه به نسبت کمتری به این بخش وجود داشت.

در The Alliance Alive HD Remastered بازیکنان قادر به استفاده از مهارت‌های خاصی برای اسلحه‌های مختلف هستند. اگر شما بتوانید به اندازه‌ی کافی به دشمنان آسیب برسانید و یا اینکه امتیازهای مورد نیاز را کسب کنید می‌توانید چندین بخش را برای خود باز کنند. یکی از مواردی که شامل این بخش می‌شود، ضربه‌ی پایانی است که به بازیکنان اجازه داده می‌شود ضربه‌ی نهایی خود را بسیار قدرتمند به دشمن خود بزند به نحوی که سلاح شکسته شود. عنوان یاد شده دارای یک سیستم رزمی است که به‌طور منصفانه در مقابل پاداش‌ها به شما ارائه می‌شود و این مسئله‌ای است که ما از آن در نسخه‌ی ۳DS لذت بردیم.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم بیننده‌ی تریلر زیر باشید. همانطور که در بالا هم اشاره کردیم بازی The Alliance Alive HD Remastered برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و نینتندو سوییچ در تاریخ ۱۶ مهر (۸ اکتبر) منتشر خواهد شد.

لینک دانلود با کیفیت ۴۸۰p  |  لینک دانلود با کیفیت ۷۲۰p

نظر شما کاربران گیمفا در رابطه با سیستم مبارزاتی بازی چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نظر شما