شناسهٔ خبر: 34880094 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

حمله اراذل و اوباش با تخم مرغ به دختر ۱۴ ساله محجبه! +فیلم

چند اراذل و اوباش ایرلندی با حمله به یک دختر ۱۴ ساله مسلمان اقدام به پاره کردن مقنعه او در خیابان کردند.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران: ویدئویی تازه منتشر شده در فضای مجازی حمله وحشیانه گروهی اراذل و اوباش به یک دختر ۱۴ ساله مسلمان را در دوبلین، پایتخت ایرلند به تصویر می‌کشد. این افراد که ظاهرا تعدادی جوان بودند پس از آنکه با تخم‌مرغ به این دختر محجبه حمله‌ور شدند اقدام به پاره کردن مقنعه او کردند. در ادامه عده‌ای از رهگذران به کمک این دختر شتافتند و توانستند او را از دست افراد مهاجم نجات دهند.

در این ویدئو که ظاهرا توسط خود قربانی و با تلفن همراهش ضبط شده، لحظه حمله این افراد به تصویر کشیده شده است. در این ویدئو مشاهده می‌شود که آن‌ها پس از حمله‌ور شدن به این دختر در حالی که او کف خیابان افتاده است اقدام به کشیدن و پاره کردن مقنعه او می‌کنند. در این ویدئو صدای فریاد‌های این دختر در حالی که مورد محاصره این چند جوان قرار گرفته شنیده می‌شود.

<div id="video-display-embed-code_1160696" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.fardanews.com/fa/news/play/embed/951805/1160696?width=400&height=300"></script></div>

پلیس دوبلین از بررسی این حادثه و آغاز تحقیقات در این‌باره خبر داد. بنا به گزارش Dublin Live و بنا به ادعای یک سخنگوی پلیس دوبلین این حادثه پس از آن رخ داد که این دختر نوجوان از فروختن سیگار به این چند جوان خودداری کرد.

گفتنی است؛ جستجو‌های پلیس برای شناسایی و دستگیری مهاجمان ادامه دارد.

نظر شما