شناسهٔ خبر: 34880025 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کلاهبرداری از سالخوردگان/ اراذل و اوباش دستبند به دست/ ۲۷ سارق و موادفروش/ شگرد جدید سرقت از آپارتمان

مهم‌ترین حوادث امروز، ۳۱ مرداد استان مرکزی سال ۹۸ را در این بسته خبری بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مهم‌ترین  اخبار حوادث امروز سی و یکم  مرداد سال ۹۸ استان مرکزی به شرح زیر است:

کلاهبرداری از سالخوردگان

سرهنگ سید نورالدین حسینی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کلاهبرداری از افراد سالخورده در هنگام انجام عملیات بانکی درخودپرداز‌ها و دستگیری سارقان خبر داد.

سرهنگ حسینی افزود: فردی که از افراد سالخورده در هنگام انجام عملیات بانکی در جلوی دستگاه‌های خود پرداز کلاهبرداری می‌کرد در تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی استان دستگیر شد.

او از شهروندان خواست در صورت کلاهبرداری از آنان به این روش برای طرح شکایت و رسیدگی به آن به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.

اراذل و اوباش دستبند به دست

سرهنگ محمود خلجی معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری ۴ نفر از مخلان نظم و امنیت خیابان داوران شهرستان اراک در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی استان خبر داد.

سرهنگ خلجی افزود: ۴ نفر از اراذل و اوباشی که آرامش ساکنان خیابان داوران شهر اراک را بر هم زده بودند دستگیر و روانه زندان شدند.

۲۷ سارق و مواد فروش

سرهنگ شهرام امیریان معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری ۲۷ سارق و خرده فروش مواد مخدر در عملیات پلیس استان مرکزی خبر داد.

سرهنگ امیریان افزود: در عملیات‌های پلیس در شهرستان‌های استان مرکزی ۲۷ سارق و خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

شگرد جدید سرقت از آپارتمان

سرهنگ محمدرضا روشندل فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه از دستگیری سارقانی خبرداد که از طبقات اول آپارتمان‌ها سرقت می‌کردند.

سرهنگ روشندل افزود: دو سارق حرفه‌ای که طبقات اول آپارتمان‌های فاقد ایمنی در شهرستان زرندیه را مورد دستبرد قرار می‌دادند در عملیات کارآگاهان پلیس این شهرستان دستگیر و به ۳۰ فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

او اضافه کرد: هر دو متهم پس از دستگیری و تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام / ج

نظر شما