شناسهٔ خبر: 34878867 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

دستگیری ۲ متهم به قتل در سراوان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری ۲ متهم که در سال ۹۵، دو جوان سراوانی را با سلاح گرم به قتل رسانده بودند، خبر داد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

محمد قنبری اظهار داشت: در پی قتل ۲ جوان در روستای «زنگیان» شهرستان سراوان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: این ۲ جوان که در حدود ۳۰ سال سن داشتند در ساعت ۱۳:۴۵ هیجدهم مهرماه سال ۹۵ هنگامی که سوار بر یک خودروی تویوتا سفیدرنگ بودند در محور «آسپیچ» به سراوان در روستای «زنگیان» توسط سرنشینان مسلح ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ پلاک مخدوش مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به قتل رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: مأموران پلیس آگاهی با استفاده از تحقیقات میدانی متوجه شدند که تیراندازی به دلیل اختلافات مالی صورت گرفته و با بهره گیری از شیوه و شگردهای پلیسی توانستند هویت ۲ نفر از قاتلان را شناسایی کنند.

وی ابراز داشت: مأموران این ۲ متهم را که ۲۵ تا ۳۰ سال سن و سابقه کیفری در خصوص حمل مواد مخدر داشتند تحت تعقیب قرار داده و سرانجام در منطقه «آسپیچ» شهرستان سروان دستگیر کردند.

سردار قنبری اضافه کرد: متهمان در ابتدا منکر ارتکاب هرگونه جرمی شدند اما با توجه به مستندات و مدارک انکارناپذیر پلیس به جرم خود اعتراف کردند و پس ازتشکیل پرونده و معرفی به مقام قضائی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان گفت: تحقیقات برای کشف ابعاد دیگر این پرونده و شناسایی سایر متهمان ادامه دارد.

نظر شما