شناسهٔ خبر: 34877858 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

عرصه تبلیغ هنرمندانه نباشد موثرنیست

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: اگر عرصه تبلیغ هنرمندانه نباشد مؤثر نبوده و انتقال مضامین به دل مخاطب نمی‌نشیند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام محمد قمی چهارشنبه‌شب در دیدار با اعضای حوزه هنری استان فارس اظهار داشت: برای انتقال جریان‌های هنر انقلابی باید از تمام  ظرفیت‌ها در قالب جبهه هنری اسلامی استفاده شود تا بتوان به اهداف انقلابی دست‌یابیم.

وی با اشاره به اینکه 100 هزار هیأت مذهبی در کشور وجود دارد و در این راستا  فرصت مناسبی برای ارائه فرهنگ عاشورایی در قالب نمایشگاه است، افزود: با برپایی نمایشگاه بستر برای ارائه آثار هنرمندان آیینی، عاشورایی و نیز آثار هنرمندان کاریکاتوریست، شعرا و دیگر آثار هنرمندان با مضامین ضد استکباری  فراهم می‌شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: اصل جبهه فرهنگی و هنری چه بخواهیم و نخواهیم درهم‌تنیده است و جبهه‌ای شدن عرصه فرهنگ، هنر و تبلیغ در تمامی ابعاد هنری، فرهنگی و اجتماعی ضروری و اجتناب‌ناپذیر است.

قمی با اشاره به نامناسب بودن بودجه فرهنگی به‌ویژه در سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: سازمان تبلیغات عزم و همت خود را در افزایش بودجه هنری به کار بسته تا بتوان تولیدات هنری را بیش از گذشته ارتقاء داد.

وی بیان داشت: هنر متعهد، انقلابی و جریان‌ساز در بعضی از امور افول پیداکرده است و برای برون‌رفت از این معضل باید زمینه فعالیت هنری هنرمندان فراهم شود تا بتوان به اهداف فرهنگی و هنری دست‌یابیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: برای بیداری و خدمت به مردم باید از مکتب‌های هنری اسلامی بهره‌مند شد و در این راستا سازمان تبلیغات آمادگی هرگونه همکاری و تعامل با هنرمندان کشور به‌ویژه استان فارس  را دارد.

انتهای پیام/

نظر شما