شناسهٔ خبر: 34877259 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خرید و فروش سلاح در فیس بوک تا اطلاعاتی جدید از آیفون 2019

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

گزارش ها نشان می دهند که بسیاری از افراد برای خرید و فروش سلاح از فیس بوک استفاده می کنند. درواقع فیس بوک به یک بازار هدف بزرگ برای خرید و فروش سلاح تبدیل شده و این موضوعی خطرناک است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اگر شما از دستیارهای صوتی استفاده می کنید، بهتر است در استفاده از دستیار صوتی دقت کنید که هر پرسشی را از دستیار صوتی خود نپرسید.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گزارشی جدید مدعی شده است که آیفون های اپل 2019 شارژر USB-C خواهند داشت. این گزارش یا بهتر است بگوییم شایعه در شرایطی مطرح می شود که پیش از این گمانه زنی ها خبر از شارژر USB_C نمی دادند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

مسدود کردن شماره تلفن های ناشناس در آیفون بسیار ساده است. شما می توانید تنها با چند ضربه ساده شماره ها را در آیفون خود مسدود کنید و اجازه ندهید به شما پیام دهند یا ارتباط برقرار کنند.مشروح خبر را  اینجا بخوانید.

شرکت موتورولا اعلام کرده که گوشی تاشو خود را بین ماههای دسامبر تا ژانویه وارد بازار خواهد کرد. این خبر برای بسیاری از کاربرانی که به دنبال گوشی های تاشو هستند خوشحال کننده خواهد بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گوشی ردمی نوت 8 پرو یکی از گوشی های مهم این برند چینی است که از هفته های گذشته در مورد آن تبلیغاتی گسترده انجام شده است. این گوشی از اوایل ماه جاری زیر پرچم تجاری شیائومی تبلیغات خود را آغاز کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما