شناسهٔ خبر: 34875961 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

سایه بلاتکلیفی از هر سو روی سر پرسپولیس

این هم از دسته گل‌های جدید.فصلی که نکوست از بهارش پیداست!

صاحب‌خبر -

از شروعش؛ از تغییرات مدیریتی و کناره گیری عنقریب عرب و حتی  برخی اعضای هیات مدیره گرفته تا عدم برگزاری جشن قهرمانی لیگ و حذفی و اهدای سوپرجام  یا برگزاری مراسم رونمایی از لباس تیم قهرمان و انتخاب طرحی از میان طرح های لباس آماده و مهم تر از همه اینها بلیط فروشی و سرگردانی محض هواداران یک روز قبل از شروع بازی افتتاحیه  لیگ. 

بله، به شرکت ریحان فیلم تعهد هفت میلیاردی برای بلیط فروشی داده شده و بعد عرضه بلیط به شرکت توسعه و تجهیز واگذار  شده. از سویی هنوز امکان استفاده از طبقه دوم آزادی مهیا نیست و مهم تر از همه  اینکه نحوه بلیط فروشی نه از سوی سازمان لیگ و نه از سوی باشگاه اعلام نشده است. قرار است شرکت توسعه و تجهیز بلیط ها را عرضه کند اما هنوز گفته نشده که چگونه هواداران پرسپولیس می توانند بلیط را تهیه کنند. در این راستا فقط مصاحبه و اطلاعیه است که درباره لزوم برخورداری از کارت ملی برای ورود به استادیوم را می خوانیم و بس و دریغ از ذره ای اطلاع رسانی. 

.. و به همین راحتی اگر هواداران پرسپولیس هشیار نباشند تیم  پرسپولیس از نعمت حضور بسیاری از هوادارانش محروم خواهد شد ؛ آن هم در افتتاحیه لیگ و دیداری که به واسطه قرعه دشوار در شروع لیگ و شش هفته ابتدایی برد آن برای سرخ ها حکم نان واجب تر از شب را دارد. 

حالا انحلال کانون هوادران باشگاه و بلاتکلیفی محض روی سکوها یا   اینکه بازیکن کلیدی تیم در آستانه شروع  لیگ جراحی و مهم ترین بازی ها را ازدست می دهد و محل تمرینات تیم مدام تغییر می کند موجب ناراحتی کالدرون شده و  صدای مربی در می آید که قرار بوده دو خارجی بگیریم و بودجه ما برای جذب بازیکن خارجی محدود است. 

لیگ نوزدهم بعد از کلی تاخیر و اما  و اما شروع می شود و هنوز تکلیف سوپرجام قبلی را باید در سوییس و امضا و آرا قاضی cas جستجو کرد و  سوپرجام این فصل هم هنوز مشخص نیست چه زمانی و چگونه به تیم قهرمان اهدا می شود و صرفا به یک مکاتبه بسنده شده است . 

عجب فوتبالی داریم ما و عجب حکایتی دارد این پرسپولیس. اینها حقایق تلخی است که پشت پرده هایی نیز دارد.

251 251

نظر شما