شناسهٔ خبر: 34875892 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ریوالدو:

درخشیدن کنار لیونل مسی آسان نیست

ریوالدو، ستاره سابق بارسلونا، در مورد دلایل عدم موفقیت فیلیپ کوتینیو در این تیم صحبت کرد.

صاحب‌خبر -


به گزارش "ورزش سه"، در سالهای اخیر بسیاری از بازیکنان بزرگی که راهی بارسا شده اند زیر سایه لیونل مسی قادر به ارائه توانایی های خود نبوده اند. ریوالدو معتقد است این اتفاق برای فیلیپ کوتینیو نیز رخ داده و در تیمی که لئو مسی حضور دارد درخشیدن کار آسانی نیست.

 

ریوالدو گفت: "من همیشه اعتقاد داشتم که فیلیپ کوتینیو توانایی موفقیت در بارسلونا را دارد اما اتفاقات خیلی زیاد  طول کشید و در نهایت هر دو طرف در مورد انتقال به بایرن مونیخ توافق کردند.

 

 

من از عدم موفقیت فیلیپ کوتینیو در مورد راهیابی به ترکیب اصلی بارسلونا ناامید شدم اما شاید او دیگر در این تیم احساس خوشحالی و اعتماد به نفس نداشت. در نهایت فیلیپ کوتینیو تصمیم گرفت راهی یک تیم بزرگ دیگر بشود تا آنجا اعتماد به نفس خود را بازیابی کرده و همانند دوران حضور در لیورپول، بهترین عملکرد خود را ارائه دهد.

 

یافتن یک جایگاه مناسب آنهم در تیمی که لیونل مسی تمام مسئولیت را در آن بر عهده دارد کار آسانی نیست. تعداد کمی بازیکن در جهان وجود دارد که می توانند در چنین شرایطی موفق بوده و خود را به تیم تحمیل کنند و شاید کوتینیو صبر کافی برای پیدا کردن جایگاه خود را  نداشت. ستاره آرژانتینی رهبر بارسلونا است و حدود سه یا چهار سال دیگر به بازی کردن در بهترین سطح ادامه خواهد داد، بنابراین دیدن دیگر بازیکنان در بهترین شرایط در ترکیب بارسلونا دشوار است."

نظر شما