شناسهٔ خبر: 34874988 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی آزمایشی بازی Planet Zoo اعلام گردید

ریبین قهرمانی

صاحب‌خبر -

برای کسانی علاقه به بازی کردن نسخه‌ی آزمایشی یا بتای عنوان Planet Zoo دارند، می‌توانند آن را در بازه‌ی زمانی ۸ سپتامبر تا ۲۴ اکتبر (مصادف است با ۱۷ شهریور ما تا ۲ آبان ماه سال جاری) دانلود کنند.

در جریان کنفرانس Gamescom 2019 دو تریلر از عنوان Planet Zoo منتشر شد که مربوط به تاریخ بهره‌مند شدن از نسخه‌ی آزمایشی آن بود. در این کنفرانس، همچنین تاریخ عرضه‌ی مستقیم نسخه‌ی Deluxe Edition این بازی نیز مورد رونمایی قرار گرفت و زمان عرضه‌ی آن را ۵ نوامبر (مصادف است با ۱۴ آبان ماه سال جاری) اعلام کردند. استودیوی سازنده‌ی این عنوان، تاریخ بهره‌مند شدن از نسخه‌ی آزمایشی را قبل از تاریخ انتشار نسخه‌ی Deluxe Edition اعلام کرد. بر اساس سخنان این استودیو، نسخه‌ی Deluxe Edition این بازی در همان بازه‌ی انتشار نسخه‌ی آزمایشی آن برای پیش‌خرید گذاشته می‌شود.

بازی‌بازها می‌توانند با خرید این عنوان از بخش داستانی و اکوسیستم یک فرانچایز ماجراجویی بهره‌مند شوند. در نسخه‌ی آزمایشی این عنوان فقط یک نوع حیوان در بازی وجود دارد، اما کمپانی توسعه‌دهنده‌ی این عنوان آشکار کرد که حیوانات زیادی در این بازی وجود خواهند داشت که هنوز در دسترس عموم قرار نگرفته‌اند و قرار است که در آینده‌ای نزدیک، به این بازی افزوده شوند.

در بخش چند نفره‌ی این عنوان، گیمرها باید حیواناتی را به کمک تجارت، خرید و فروش کنند تا تنوع ژنتیکی موجود در حیات وحش خود را بیشتر کنند. این بازی که در ماه نوامبر امسال قرار است عرضه شود، بخش آنلاین آن دارای چالش‌های روزانه‌ی زیادی است که این هم به نوبه‌ی خود بر جذابیت بیشتر بازی تأثیر می‌گذارد و شما می‌ توانید وقت بیشتری را با گیمرهای دیگر بگذرانید.

این خبر جدید اطلاعات زیادی را در مورد تغذیه‌ی حیوانات و سایر موارد مربوط به گیم‌پلی به ما ارائه نمی‌دهد و فقط یک نگاه گذرا بر آنچه در کنفرانس هفته‌ی جاری رخ داد دارد. شما کاربران می‌توانید دو تریلر منتشر شده از این بازی را در پایین مشاهده و دانلود نمایید:

تریلر اول: مربوط به رونمایی از بازی

دانلود با کیفیت ۴۸۰P | دانلود با کیفیت ۷۲۰P

تریلر دوم: مربوط به تاریخ پیش‌خرید این عنوان

دانلود با کیفیت ۴۸۰P | دانلود با کیفیت ۷۲۰P

بازی Planet Zoo قرار است که در تاریخ ۵ نوامبر (مصادف است با ۱۴ آبان ماه سال جاری) عرضه‌ی بازار شود. همچنین شما می‌توانید در بازه‌ی زمانی ۸ سپتامبر تا ۲۴ اکتبر (مصادف است با ۱۷ شهریور ما تا ۲ آبان ماه سال جاری) نسخه‌ی بتا یا آزمایشی این بازی را دانلود کنید. شما می‌توانید تریلر ۱۷ دقیقه‌ای منتشر شده از این عنوان را در این نشانی تماشا کنید و همچنین آخرین اخبار مرتبط با این بازی را در این نشانی دنبال کنید تا با تعداد زیادی از اخبار و اطلاعات مربوط به این بازی روبه‌رو شوید.

نظر شما