شناسهٔ خبر: 34874422 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

به‌روزرسانی جدیدی برای بازی Monster Hunter World معرفی شد

احسان دهشیری

صاحب‌خبر -

با انتشار بازی محبوب و پرطرفدار Monster Hunter World در سال گذشته، سیل عظیمی از هواداران و طرفداران این سبک به سوی بازی مذکور آمدند، به‌طوری که بازی Monster Hunter World به عنوان پرفروش‌ترین بازی شرکت سازنده‌ی خود شناخته شد. حال اخیرا که بحث بسته‌ی الحاقی Iceborne این بازی داغ است، به تازگی شرکت کپکام (Capcom) از به‌روزرسانی دیگری برای این عنوان رونمایی کرده است که در زمانی زودتر از Iceborne در دسترس قرار خواهد گرفت.

همچنان تا انتشار یکی از بزرگ‌ترین و گسترده‌ترین بسته‌های الحاقی بازی Monster Hunter World یعنی Iceborne برای کنسول‌های نسل هشتم دو هفته‌ای باقی مانده است و بسیاری از بازی‌بازان و کاربران بی‌صبرانه منتظر عرضه‌ی رسمی آن هستند. در همین راستا نیز شاهد انواع مختلفی از تریلرها و ویدئو ها از محتویات این عنوان بودیم که تا به الان توجه افراد زیادی را جلب کرده است. حال اخیرا، استودیوی سازنده از به‌روزرسانی جدیدی برای بازی Monster Hunter World خبر داده است که زودتر از بسته‌ی الحاقی بزرگ Iceborne در دسترس قرار خواهد گرفت.

طبق اخبار و گزارش‌های منتشر شده، این به‌روزرسانی در تاریخ چهارشنبه ۱۳ شهریور ماه سال ۱۳۹۸ (۴ سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی) در اختیار هواداران و کاربران قرار خواهد گرفت. سازنده بازی Monster Hunter World در همین راستا از محتویات و آیتم‌های موجود در این به‌روزرسانی نوین اطلاعاتی را منتشر کرده است.

طبق گفته‌های استودیوی سازنده، در ابتدا تغییراتی در سلاح‌های بازی برای تعادل و بهینه‌سازی انجام خواهد شد. همچنین یک زره رایگان از دسته‌ی Guardian در اختیار تمام بازی‌بازان قرار خواهد گرفت که نیاز به هیچ پیش‌نیازی ندارد و شما بدون انجام هیچ ماموریتی آن را به دست می‌آورید. طبق اخبار و گزارش‌های ارائه شده، این زره یک آیتم به شدت دفاعی است که شما می‌توانید آن را در جریان بازی ارتقا دهید. گفتنی است که مکتنیک جدیدی تحت عنوان Hunter Helper نیز توسط این به‌روزرسانی در دسترس قرار خواهد گرفت که به هر دو گروه از بازی‌بازان سطح پایین و درجات بالا که به دیگران کمک می‌کنند، Wyverian Print اهدا می‌کند.

بی‌شک استودیوی سازنده با تمام تلاش در حال ارتقای بازی منحصر به فردش است و همین عوامل باعث شده که این بازی طرفداران و هواداران زیادی پیدا کند. لازم به ذکر است که بسته‌ی الحاقی Iceborne نیز ۲ روز دیرتر نسبت به به‌روزرسانی یاد شده، در تاریخ ۱۵ شهریور ماه سال جاری (۶ سپتامبر سال ۲۰۱۹ میلادی) برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان با قیمت ۴۰ دلار به صورت دیجیتالی عرضه خواهد شد. همچنین نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بسته‌ی الحاقی Iceborne در ماه ژانویه ۲۰۲۰ میلادی در دسترس قرار خواهد گرفت و کاربران و دارنگان پلتفرم رایانه‌های شخصی نیز می‌توانند مانند دیگر پلتفرم‌های این بازی به Iceborne دست پیدا کنند.

بازی Monster Hunter World هم‌اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. در نهایت نیز اگر هنوز موفق به تجربه‌ی بازی Monster Hunter World نشده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم نقد و بررسی آقای هامون معتقدی با عنوان «به دنیای هیولاها خوش آمدید» از طریق این صفحه‌ی وب‌سایت گیمفا مطالعه کنید.

نظر شما