شناسهٔ خبر: 34873512 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون فرمانداری ویژه آبادان:

حاصل ترویج گفتمان اربعین برقراری صلح و امنیت است

آبادان – معاون سیاسی فرمانداری ویژه شهرستان آبادان گفت: حاصل ترویج گفتمان اربعین برقراری صلح، امنیت و آرامش در جهان و همزیستی مسالمت آمیز در میان تمام جوامع است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، بیژن ربیعی ظهر امروز چهارشنبه در جلسه هماهنگی ستاد اربعین شهرستان آبادان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه یکی از علل صف آرایی های قدرتهای بزرگ، عدم توجه به ارزش های انسانی است، اظهار کرد: گفتمان حسینی می تواند در سطح روابط بین المللی، ارزش های انسانی و زندگی مسالمت آمیز بشری را به همراه آورد، ما پرچمداران این مسئله هستیم و امید می رود بتوانیم به عنوان عضو کوچکی در شهرستان خادم زائران حسینی باشیم.

وی از خوزستان و به ویژه شلمچه به عنوان مشهد شهدا نام برد و افزود: اگر بتوانیم به زائرانی که برای عبور و رفتن به عتبات عالیات به اینجا می آیند خدمات ارائه کنیم در حقیقت خودمان را بیمه کرده ایم، شاید به دلیل ارائه همین خدمات است که وقتی خوزستان درگیر بلایای طبیعی همچون سیل می شود آسیب جدی به آن وارد نمی شود.

معاون سیاسی فرمانداری ویژه آبادان تصریح کرد: برآیند کارهای قابل ارائه در این باره انجام کار فرهنگی است که باید به گوش جهانیان رسانده شود و خط مقدم این اتفاق رسانه ها هستند لذا در این باره هر چه بتوانیم هزینه می کنیم .

ربیعی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: توفیقی است که پس از گذشت یک سال قرار است تا در کنار یکدیگر به زائران اباعبدالله الحسین خدمات رسانی کنیم.

وی گفت: از اصحاب رسانه به ویژه خبرگزاری ها و صدا و سیما که در سال گذشته و در جلسات متعدد ما را در پوشش اخبار مربوطه یاری کرده اند و همچنان همراهیشان را ادامه می دهند،  قدردانی ویژه می کنم، ضمن اینکه تلاش اعضای شورای تامین و کمیته امنیتی شهرستان اعم از سپاه، اطلاعات، نیروهای امنیتی و انتظامی و سایر اعضاء که سال گذشته در برگزاری جلسات مربوط به کمیته امنیتی در تامین امنیت زائران به ما کمک کردند، نیز قابل تقدیر است .

معاون سیاسی فرمانداری ویژه شهرستان آبادان افزود: طبق بررسی های انجام  شده در تمامی جوانب به رغم بروز حوادثی در برخی از شهرها در ایام اربعین اما  خوشبختانه به دلیل انجام پایش های امنیتی در این منطقه در اربعین سال گذشته هیچ موردی از ناامنی یا حادثه خاصی برای زائران در مسیر منتهی به مرز شلمچه و یا پایانه مسافری شلمچه بروز نکرد که این نشان از تلاش بی وقفه و عزم جزم تمام خادمان اهل بیت در رده های مختلف برای خدمات رسانی مطلوب به زائران دارد.

وی اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات بهتر، مناسبت تر و رسیدگی فوری به موارد مختلف در موضوع اربعین هر سه معاونت فرمانداری اعم از عمرانی، برنامه ریزی و سیاسی ضمن تقسیم وظایف، کارها را از پیش می بریم، امید می رود مشکلاتی که سال گذشته با آنها مواجه بودیم را رفع و ضمن برنامه ریزی مناسب تر بتوانیم خدمات بسیار خوبی به زائران ارائه کنیم.

به گفته وی تمام اعضاء ستاد اربعین با عشق و علاقه به ارائه خدمات به زائران اباعبدالله الحسین می پردازند.

نظر شما