شناسهٔ خبر: 34872728 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

در مصاحبه با گل

مالکوم: با گلزنی در ال کلاسیکو وارد تاریخ بارسا شدم

مالکوم ستاره برزیلی سابق بارسا تنها پس از یک سال بازی برای این باشگاه به زنیت پیوست اما گلی که به رئال در کوپا دل ری زد، او را در ذهن دوست داران بارسا نگاه خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، مالکوم تابستان گذشته بود که در انتقالی بحث برانگیز و پرحاشیه، بوردو را به مقصد بارسلونا ترک کرد. او در حالی راهی بارسا شد که در فرودگاه رم، هواداران جالوروسی منتظر او بودند و این چرخش عجیب، خشم آنها را موجب شد.

اوضاع برای مالکوم در بارسا مطابق انتظار او پیش نرفت و ستاره برزیلی یک بازیکن نیمکت نشین در ایده های ارنستو والورده محسوب می شد. در نهایت سه هفته پیش او با زنیت به توافق رسید و راهی این باشگاه شد. او در 24 بازی برای بارسا توانست 4 گل به ثمر برساند.

 مالکوم تاکنون دو بازی برای زنیت انجام داده و بازی روز گذشته مقابل احمد گروژنی را به دلیل مصدومیت از دست داد.

 

 

 

 

بال برزیلی در مورد دوران حضورش در بارسا به وبسایت گل گفت:« همیشه سعی کردم بهترین بازی خودم را برای بارسا انجام دهم چرا که در باشگاهی مثل بارسا همیشه باید آماده باشید. هر زمان که از سوی مربی در ترکیب قرار گرفتم، تمام توانم را در زمین گذاشتم. فوتبال همین است و باید از شانس های تان استفاده کنید. زنیت تلاش زیادی برای جذب من داشت و در نهایت توانست من را متقاعد کند. در بارسا خیلی شاد بودم و مطمئنم که در زنیت نیز خوشحال خواهم بود.»

 

 

 

 

مالکوم بهترین خاطره خود از بارسا را گلزنی به رئال در بازی رفت نیمه نهایی کوپا دل ری در نوکمپ می داند:« وقتی در حساس ترین بازی ها برای تیم گلزنی می کنید، شما در خاطر هواداران باقی خواهید ماند. گلزنی به رئال من را به نوعی وارد تاریخ باشگاه کرد. همیشه سخت تمرین می کردم تا بهترین بازی ها را برای بارسا انجام دهم. هدف من این بود تا به هواداران ثابت کنم به باشگاه متعهد هستم و با عشق برای تیم بازی می کنم.»

 

مسی:« او یک فوق ستاره است و یک انسان دوست داشتنی. رابطه خوبی با هم داشتیم و او به همه در تیم احترام می گذاشت.»

 

نظر شما