شناسهٔ خبر: 34872627 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ورود معاون اول رئیس جمهور به فرودگاه دشت ناز ساری+فیلم

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور دقایقی قبل وارد فرودگاه بین المللی دشت ناز شد.

صاحب‌خبر -

ورود معاون اول رئیس جمهور فرودگاه به دشت نازبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران ، معاون اول رئیس جمهور دقایقی قبل با هیات همراه وارد فرودگاه بین المللی دشت ناز شد.

معاون اول رئیس جمهور در این سفر دو روزه قرار است ابتدا به مرکز بین المللی تجارت و پایانه صادراتی برنج در آمل برود و این واحد تجاری را بهره برداری کند.

اسحاق جهانگیری فردا نیز برای بهره برداری از استادیوم تازه بهسازی شده شهدا نوشهر، خانه بوکس و ساختمان اداری اداره ورزش و جوانان نوشهر  به این شهر خواهد رفت.

اداره کشور با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی کشور



اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در بدو وروددر فرودگاه بین المللی دشت ناز به خبرنگار ما گفت: امروز جلسه خوبی دولتمردان با مقام معظم رهبری داشتند و در این دیدار بر استفاده از ظرفیت‌های داخلی تولید داخلی و کشاورزی تاکید شد.

او با بیان اینکه با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی کشور قادر هستیم اقتصاد کشور را اداره کنیم افزود: اهدافی دشمنان پیش بینی کرده بودند که با تحریم می‌توانند اقتصاد ایران را به فروپاشی بکشانند به فضل الهی ناموفق خواهند بود.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه استان مازندران یکی از مهمترین استان‌های تولیدی کشور بویژه در بخش کشاورزی است گفت: مازندران بزرگترین سهم را در تولیدات کشاورزی و در امنیت غذایی کشور دارد و باید بیش از بقیه استان‌ها مورد توجه قرار گیرد.

جهانگیری به بهره برداری طرح‌های بخش خصوصی و دولتی در سفر دو روزه به استان اشاره کرد و افزود: بخش خصوصی و دولتی برای همکاری‌های اقتصادی با کشور‌های همسایه امادگی بیشتری پیدا کنند.

او با اشاره به برگزاری همایش اقتصادی کشور‌های حاشیه دریای خزر در ترکمنستان گفت: در این همایش مسئله اقتصادی سه استان مازندران، گیلان و گلستان که در حاشیه دریای خزر قرار دارند بررسی شد.

جهانگیری با بیان اینکه این ۳ استان شمالی مسئولیت بسیار سنگین در بحث تبادلات اقتصادی با کشور‌های حاشیه دریای خزر خواهند داشت افزود: در این همایش محیط زیست، انرژی، حمل و نقل و تجارت سه استان شمالی حاشیه دریای خزر با کشور‌های منطقه مورد تاکید قرار گرفته است.

معاون اول رئیس جمهور گفت: امیدواریم استان مازندران به عنوان استانی که بیشترین نقش را دریای خزر دارد بتواند در این موضوع گام‌های بلندی بر دارد.

<div id="video-display-embed-code_3859985"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2505539/3859985?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما