شناسهٔ خبر: 34872452 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دستگیری سارقان حرفه‌ای ترانس برق با عملیات غافلگیرانه پلیس در سوادکوه

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای ترانس برق و اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و تجهیزات برق از شبکه‌های توزیع روستایی در شهرستان سوادکوه، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری زیرآب این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای به عنوان مظنون شدند.

سرهنگ خادمی گفت: ماموران در عملیاتی غافلگیرانه متهمان را دستگیر و در بازرسی از خودروی آنان یک دستگاه ترانس برق سرقتی به ارزش ۳۸۵ میلیون ریال کشف کردند.

او با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی و سیم برق در این شهرستان اعتراف کردند، افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، در بازرسی از مخفیگاه متهمان نیز یک قبضه سلاح شکاری فاقد مجوز و مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی کشف شد.

سرهنگ خادمی گفت: اموال مسروقه بعد از شناسایی به مالباختگان تحویل و متهمان نیز پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه افزود: امنیت و آرامش زمانی پایدار خواهد ماند که شهروندان توصیه‌ها و هشدار‌های پلیسی را جدی بگیرند، چون مشارکت و همراهی مردم با پلیس نقش موثری در برقراری امنیت مطلوب جامعه خواهد داشت.

او از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/س
 

دستگیری ۲ سارق ترانس برق در سوادکوه

نظر شما