شناسهٔ خبر: 34870359 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پذیرش دانشجوی تحصیلات تکمیلی در پردیس ارس دانشگاه تهران

تهران- ایرنا- پردیس ارس دانشگاه تهران در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری از طریق شیوه‌نامه دانشجو می پذیرد.

صاحب‌خبر -

این پردیس بر اساس مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در رشته مشاوره مقطع دکتری و رشته‌های مدیریت در سوانح طبیعی، مدیریت کسب و کار گرایش استراتژی، حقوق خصوصی، مشاوره گرایش مشاوره خانواده، مهندسی معماری در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد.
به گزارش روز چهارشنبه دانشگاه تهران، دانشجویانی که در این شیوه نامه پذیرفته شوند،‌ از مهرماه امسال به کلاس های درس می روند.
مدل پذیرش از طریق آزمون اختصاصی شامل شیوه‌نامه بررسی سوابق آموزشی-پژوهشی و مصاحبه است.
دانشجویان علاقه مند به پذیرش در این مقاطع از سوم تا ۲۲ شهریورماه امسال مهلت مراجعه اینترنتی به معاونت آموزشی دانشگاه تهران دارند.

به گزارش ایرنا، پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران واقع در منطقه آزاد ارس در مهرماه سال ۱۳۸۹ فعالیت‌های آماده سازی خود را برای پذیرش دانشجو شروع کرد و در نیم سال دوم سال تحصیلی ۹۰-۸۹ در ۹ رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد به پذیرش دانشجو اقدام کرد.

تاکنون بیش از هزار دانشجو در ۳۷ رشته تحصیلی در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد و حدود ۱۸۰ دانشجو در ۲۷ رشته و گرایش در مقطع تحصیلی دکتری در این پردیس ثبت نام کرده اند که تاکنون بیش از هزار نفر از آنها در این مقاطع از پایان نامه های کارشناسی ارشد و رساله دکتری خود حسب مورد دفاع کرده و دانش آموخته شده اند.

برچسب‌ها:

نظر شما