شناسهٔ خبر: 34869259 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تلاش برای سرعت در روند اجرای طرح‌های عمرانی کنگان

استاندار بوشهر از تلاش برای سرعت بخشیدن به طرح‌های عمرانی کنگان و برطرف کردن مشکل تامین اعتبار این طرح‌ها گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند در حاشیه بررسی روند اجرای طرح‌های عمرانی شهرستان کنگان بیان کرد: طرح‌های عمرانی شهرستان کنگان فعال است و تلاش می‌شود با با پیگیری‌های صورت گرفته با وزارت نفت و تخصیص اعتبارت استانی مشکل اعتباری آن‌ها برطرف و روند اجرایشان شتاب گیرد.

او درباره جاده وفاق (جاده کنگان-دیر) نیز گفت: کار ابنیه این طرح از سمت کنگان به طور تقریبی تمام شده و پیمانکار طلب‌هایی دارد که تلاش می‎شود، پرداخت شود.

استاندار بوشهر افزود: هرچند برخی موانع کاری با توجه به تعریض جاده وجود دارد، انتظار داریم مراحل نهایی ساخت این جاده از سمت کنگان با تامین قیر، آماده آسفالت شود.

گراوند همچنین با ابراز امیدواری در خصوص تکمیل طرح انتقال آب از آب شیرین کن سیراف به جم در زمان مقرر، ادامه داد: انتظار است آب شیرین کن سیراف با اختصاص ۱۳۲ میلیارد ریال اعتبار ابلاغ شده به آب و فاضلاب روستایی، این طرح فعال شود و براساس توافق استان، وزارتخانه‌های نیرو و نفت تا پایان سال آب را به جم انتقال دهیم.

او  با اشاره به اختصاص ۱۰ میلیارد ریال اعتبار  به بیمارستان امام خمینی کنگان، بیان کرد: در قسمت اتاق عمل این بیمارستان تعمیراتی باید صورت گیرد و کمک می‌کنیم با یاری مردم کنگان و جنوب استان، نیازهای بیمارستان تامین شود.

انتهای پیام/ک

استاندار بوشهر: طرح‌های عمرانی کنگان شتاب می‌گیرد

نظر شما