شناسهٔ خبر: 34868966 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تیم جوجیتسو پسران سیستان و بلوچستان به رقابت‌های کشوری اعزام شد

زاهدان- ایرنا- رئیس هیات جودو و کوراش سیستان و بلوچستان گفت: تیم منتخب جوجیتسو پسران استان امروز/چهارشنبه/ به دومین المپیاد استعدادهای برتر کشور اعزام شد.

صاحب‌خبر -

مجید پیراسته در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره از رقابت‌های رزمی از  یکم شهریور به مدت ۲ روز در گرگان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: محمدمهدی و محمدرضا فاروقی، ابوالفضل سرحدی، بهنام برهان‌زهی، امیرمهدی فیاض‌زاده، حامد کدخدا، علیرضا دانش‌شهرکی و محمد آریان‌مهر اعضای تیم اعزامی سیستان و بلوچستان به این دوره از رقابت‌های کشوری را تشکیل می دهند.

رئیس هیات جودو و کوراش سیستان و بلوچستان گفت: تیم دختران جوجیتسو استان نیز هفته آینده به دومین المپیاد استعدادهای برتر کشور اعزام می‌شود.

وی با اشاره به پیشرفت‌های رشته ورزشی جودو در سیستان و بلوچستان افزود: با اقدامات انجام شده در سالهای اخیر تعداد ورزشکاران استان که در سامانه این هیأت نام نویسی کرده‌اند از ۳۰ نفر سال ۹۲ هم‌اینک به افزون بر ۴۰۰ نفر افزایش یافته است.

به گزارش ایرنا بیش از۴۶ هزار ورزشکار در قالب حدود ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان سازماندهی شده‌اند.

۷۳۱۶**۶۰۸۱

برچسب‌ها:

نظر شما