شناسهٔ خبر: 34868889 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

باحضور معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور

آغاز عملیات بزرگترین طرح تاسیسات فاضلاب روستایی کشور در فلاورجان

بزرگترین طرح تاسیسات فاضلاب روستایی کشور از طرح های کلان آب و فاضلاب در شهر فلاورجان کلید خورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در آیین آغاز این طرح گفت: با اجرای این طرح، شبکه فاضلاب  14 روستای فلاورجان اصلاح می شود. 

هاشم‌امینی، سرمایه گذار این طرح را شرکت ذوب آهن و سرمایه پذیر شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به روش بیع متقابل دانست و افزود: پیش بینی اجرای این طرح با  ۹۱۰میلیارد ریال سرمایه گذاری تا دوسال آینده است.

وی حجم عملیات اجرایی این طرح را ۹۳ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب شامل ۷۹ کیلومتر شبکه داخلی و ۱۴ کیلومتری انتقال برشمرد و افزود: اکنون، ۱۲ طرح بزرگ آب وفاضلاب با سرمایه گذاری هزارو 108  میلیارد تومان در دست اجراست.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور هم در این آیین، عملکرد اصفهان را در بین استان های کشور در حوزه اجرای طرح های فاضلاب پیشگام دانست و گفت: در  ۱۵ سال گذشته عملکرد این شرکت در اجرای طرح های آب وفاضلاب سرعت گرفته است.

مسعود خشایی، ضریب کنونی پوشش فاضلاب  را در کشور عبور از ۵۰ درصد دانست و افزود: در کشور ۳۲ طرح آب وفاضلاب در قالب بیع متقابل  با ۷ هزار میلیارد تومان در دست  اجراست.

وی همچنین تاکید کرد: تمام روستاها از نعمت آب سالم و بهداشتی  برخوردار شوند.

<div id="video-display-embed-code_3860428"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2505175/3860428?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما