شناسهٔ خبر: 34868859 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بسیج سازندگی ۲۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان در اردبیل احداث می‌کند

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: بسیج سازندگی ۲۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان در اردبیل احداث می‌کند که در این زمینه اقدامات لازم انجام یافته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علی پیرجاهد پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی فعالیت گروه‌های جهادی در اردبیل اظهار داشت: در راستای رفع محرومیت و ارائه خدمات به مردم در مناطق مختلف دورافتاده و محروم گروه‌های جهادی با سازماندهی لازم به این مناطق اعزام و اقدام به خدمات‌رسانی به مردم می‌کنند.

وی بیان کرد: 210 گروه جهادی نیز در سطح استان برای خدمات‌رسانی در مناطق محروم و روستایی اعزام شده و در حال فعالیت هستند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در مورد اقدامات عمرانی گروه‌های جهادی افزود: این گروه‌ها 67 پروژه محرومیت‌زدایی اعم از خانه محروم، غسالخانه، مسجد، آب‌رسانی به روستاها، کارگاه‌های اشتغال‌زایی و برخی پروژه‌های دیگر احداث کردند.

پیرجاهد از تکمیل و اعطای 200 واحد مسکونی به نیازمندان در سطح استان با همکاری و مشارکت کمیته امداد خبر داد و تصریح کرد: در قالب طرح اردوهای هجرت مدارسی که نیاز به مرمت و بهسازی دارند شناسایی شده که توسط گروه‌های جهادی اقدامات بهسازی در این مدارس انجام می‌شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به تهیه 900 تن آجر از محل کمک‌های مردمی برای توزیع در معمولان استان لرستان گفت: بسیج سازندگی استان 20 هزار کیسه گچ و 7 کامیون آجر سفال نیز برای خانه‌های مسکونی تعمیری و احداثی در بخش معمولان ارسال کرده است و این خدمات‌رسانی‌ها تداوم دارد.

انتهای پیام/ح

نظر شما