شناسهٔ خبر: 34868767 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

عضو پارلمان عراق:

طرفی که مراکز نظامی عراق را هدف قرار می‌دهد جز زبان زور نمی‌فهمد

یکی از نمایندگان پارلمان عراق با اشاره به حمله هوایی که به مراکز نظامی عراق می شود، اعلام کرد: طرفی که مراکز نظامی عراق را هدف قرار می دهد جز زبان زور نمی فهمد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النهرین، حسن فدعم نماینده جریان حکمت عراق اعلام کرد: طرفی که مراکز نظامی عراق را هدف قرار می دهد جز زبان زور نمی فهمد. عراق می تواند که به بمباران مراکز نظامی خود به شیوه های مختلف پاسخ بدهد. طرفی هست که جز زبان زور نمی فهمد و برای مقابله و توقف این حملات باید مقابله به مثل کرد.

وی افزود: ما سامانه های دفاع هوایی کافی و پیشرفته نداریم اما مردان و شیوه هایی برای پاسخگویی در اختیار داریم.

این در حالی است که منابع غربی امروز چهارشنبه به دست داشتن رژیم صهیونیستی در حملات به مواضع حشد شعبی عراق اشاره کردند.

منابع غربی اعلام کرد: در ۱۹ جولای گذشته اولین حمله اسرائیل پس از حمله ای که تل آویو به نیروگاه هسته ای عراق در دهه هشتاد قرن گذشته میلادی داشت، رخ داد و مقر تیپ ۵۲ حشد شعبی در خارج از آمرلی در استان صلاح الدین در شمال شرق عراق هدف قرار گرفت. در ۲۸ همان ماه نیز حمله دوم به پادگان اشرف در استان دیالی صورت گرفت و در ۱۲ آگوست جاری هم انفجارها مرموزی در انبار مهمات در پادگان الصقر در جنوب بغداد رخ داد و لاشه ای کشف شد که نشان می داد حمله با پهپاد انجام شده است. همچنین احتمال حمله با اف ۳۵ هم وجود دارد.

این در حالی است که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دوشنبه ۱۹ آگوست جاری به طور تلویحی از حملاتی سخن گفت که این رژیم در عراق انجام داده است.

نتانیاهو گفت: اسرائیل به حملات نظامی هر جا که نیاز باشد دست خواهد زد. ایران در هیچ مکانی مصون نیست.

نظر شما