شناسهٔ خبر: 34868741 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بوشهر| ۱۳.۲ میلیارد تومان به تکمیل پروژه آب‌شیرین‌کن سیراف - جم اختصاص یافت

استاندار بوشهر با اشاره به تخصیص ۱۳.۲ میلیارد تومان به تکمیل پروژه آب‌شیرین‌کن سیراف - جم گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده پایان امسال آب تولیدی این پروژه به شبکه آبرسانی جم انتقال داده می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کنگان، عبدالکریم گراوند صبح امروز در بررسی روند اجرای طرح‌های عمرانی کنگان با قدردانی از  پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان‌های جنوب استان بوشهر و تلاش فرماندار کنگان در تسریع اجرای طرح‌های عمرانی اظهار داشت: در بررسی 10 پروژه راهسازی، درمانی، آموزش و پرورش خوشبختانه پروژه‌ها فعال هستند هرچند برخی پروژه‌های نیمه فعال پیگیر تامین منابع مالی آنها برای تکمیل هستیم.

وی، با اشاره به اینکه برای اجرای 10 پروژه یاد شده 37 میلیارد تومان اعتبار مصوب شده است خاطر نشان کرد: با پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان‌های 4گانه جنوب استان بوشهر در تسریع طرح‌های راهسازی از حوزه منابع مالی نفت، و اعتبارات استانی و مصوبات سفر رئیس جمهور امید می‌رود تحرک بیشتری در پروژه‌ها ایجاد شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر تسریع اجرای جاده وفاق در محور ساحلی دیر و کنگان افزود: اجرای این محور مواصلاتی مشکل اعتباری ندارد و جاده وفاق از سمت کنگان به دیر کار سازه‌ای و ابنیه‌ آن تمام شده که پیگیری پرداخت مطالبات پیمانکار این پروژه هستیم.

گراوند با تاکید بر رفع موانع برای تسریع اجرای پروژه جاده وفاق از جمله جابه‌جایی تیرهای برق‌‌ در مسیر تعریض جاده افزود: پیش بینی می‌شود پروژه ساحلی وفاق از سمت کنگان به‌زودی تکمیل و آماده اسفالت شود.

وی، با اشاره به  بازدید از روند اجرای طرح آبرسانی سیراف به جم خاطر نشان کرد: خط انتقال این پروژه روند اجرایی مطلوبی دارد که در این راستا پیگیر حل مشکلات تامین اعتبار  تسریع در اجرای آب شیرین‌کن سیراف هستیم.

استاندار بوشهر با بیان اینکه برای تسریع اجرای طرح آب‌شیرین‌کن 28 هزار مترمکعبی سیراف به جم 13.2 میلیارد تومان به آبفار استان بوشهر ابلاغ شده است تصریح کرد: امید می‌رود این پروژه بر اساس برنامه زمان‌بندی تکمیل و خرید تضمینی تولید آب آن، برای حل مشکلات آب آشامیدنی شهرستان جم انجام شود.

گراوند از فعال‌تر شدن پروژه آب شیرین‌ کن سیراف به جم خبر داد و  تصریح کرد: ان‌شالله بر اساس توافقی که بین وزارت نفت، نیرو و استانداری صورت گرفته تا پایان امسال بتوانیم آب به شبکه آبرسانی جم از طریق آب شیرین‌کن سیراف انتقال داده شود.

وی، با تاکید بر کمک اعتباری به پروژه‌های بیمارستان کنگان خاطر نشان کرد: در این بازدید مقرر شد 10 میلیارد ریال به این پروژه تخصیص یابد تا پروژه بیمارستان کنگان فعال شود و برای تامین اعتبار تعمیر بخش‌های مورد نیاز این بیمارستان نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه پیگیری‌های لازم انجام داده‌اند که مطالبات این بخش هم که نقش مهمی در درمان مناطق جنوبی استان بوشهر دارد محقق شود.

انتهای پیام/ ع

نظر شما