شناسهٔ خبر: 34868430 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دعوت برای حضور همه اقشار در ضیافت‌واره شهدای گمنام خوشواش آمل

مسؤول ستاد مردمی ضیافت واره و موکب پذیرایی مهمانان شهید خوشواش آمل، از همه اقشار برای حضور در ضیافت‌واره شهدای گمنام دعوت کرد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام داود صمدی آملی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، از همه اقشار برای حضور در ضیافت‌واره شهدای گمنام دعوت کرد و گفت: هرآنچه در سر دارید را وانهید و با روحیه سال ۵۹ و ۶۰ تشریف‌فرما شوید.

وی افزود: یکی از اهداف مهم ضیافت واره عظیم ملی جهانی بیش از10 هزار شهید گمنام فاطمی مشرب و شهیدان حرم زینبی مشهد، تجدید حیات آن روحیه معنوی الهی محمدی علوی سال‌های 59، 60 و 61 (کمرنگ شده) است که دعوت این کمترین از یادگاران هشت سال دفاع مقدس ازجمله غلام‌پور، ربانی، آهنگران و به‌ویژه برادر محبوب قاسم سلیمانی که با کلمه عرشی ملکوتی «هرچه خدا بخواهد ان شاء الله» به اجابت همراه بود که یک جواب و لبیک‌گویی توحیدی بود، یک دعوت سال پنجاه و نه و شصتی بود.

مسؤول ستاد مردمی ضیافت واره و موکب پذیرایی مهمانان شهید خوشواش اضافه کرد: ان شاء الله هم همگان با همان روحیه‌ انقلاب ناب خمینی کبیر(ره) در این مهمانی رفیع شرکت کرده و دعوت شهیدان گمنام و مدافع حرم را لبیک گویند و همچنین فرماندهان و همه مردم شهیدپرور انقلابی به زعامت قاعد رائد وفی ولی امر خامنه‌ای عظیم برای رضای خداوند سبحان و تکریم به اهل‌بیت عصمت و طهارتش و تکریم به پیامبر و اهل‌بیت عصمت و طهارتش و به تکریم شهیدان مرضی عند ربهم یرزقون، مرزوق به رزق عندیت این ضیافت واره واقع می‌شویم.

وی در پایان از همه مردم و مسؤولان و برادران دیروز و سرداران امروز و همه بسیجیان و ایثارگران و جانبازان و ارتشی و سپاهی و دیگر اقشار  هر آنچه در سردارید را وانهید و باروحیه سال 59 و 60 تشریف‌فرما شوید.

به گزارش فارس، شهدای گمنام خوشواش آمل میزبان نخستین ضیافت‌واره ملی و بین‌المللی 10 هزار شهید گمنام سراسر ایران و شهدای خط مقاومت از جنوب لبنان تا سوریه، عراق، یمن و بحرین هستند.

انتهای پیام/86034/غ

نظر شما