شناسهٔ خبر: 34868053 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تاجیکستان اصلی‌ترین گزینه برای بازی با تیم ملی فوتسال ایران/ شمسایی به دنبال رکورد شکنی

تیم ملی فوتسال تاجیکستان در دیداری دوستانه به مصاف تیم ایران خواهد رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار دوستانه تیم های ملی فوتسال ایران و قطر که قرار بود در اواسط شهریور ماه برگزار شود، به دلیل برخی از مسائل (از سوی تیم ملی قطر)  لغو شد. به دنبال به هم خوردن این بازی کمیته فوتسال کشورمان به دنبال تیم دیگری است تا در آن دیدار وحید شمسایی بتواند رکورد گلزنی خود را پس بگیرد.

فدراسیون فوتبال قطر با ارسال نامه‌ای به کمیته فوتسال کشورمان این خبر را تأیید کرد و گویا آن‌ها به خاطر شرکت کردن در مراسم جشنی این بازی را لغو کردند، اما آن چیزی که پیدا است این موضوع است که لغو این بازی از سوی قطری‌ها به خاطر شرکت کردن در مراسم جشن، بهانه است و آن‌ها به دنبال مسئله دیگری بودند که این بازی را از سوی خودشان و بدون هماهنگی با کشور ما، یک طرفه لغو کردند.

بیشتر بخوانید: دست انداز قطری‌ها پیش پای وحید شمسایی/ باز پس گیری آقای گلی جهان به تعویق می‌افتد؟

حال بعد از لغو این بازی کمیته فوتسال در تلاش است تا تیم دیگری را جایگزین این کشور عربی کرده تا در آن بازی وحید شمسایی آقای گل فوتسال جهان شرکت کرده تا رکورد خود را از دست فالکائو برزیلی در بیاورد. 

گویا کمیته فوتسال تا حدود زیادی با تیم ملی تاجیکستان به توافق رسیده است. اما به جز تاجیکستان چند کشور دیگری هم هستند که کمیته فوتسال با آن ها صحبت هایی را داشته  اما هنوز نامی از این کشورها به میان نیامده است. اما آن چیزی که از شنیده ها پیداست این مطلب است که گویا تاجیکستان اصلی ترین گزینه برای این بازی است. یک منبع آگاه در گفت و گو با خبرنگار ما این خبر را تایید کرده است. 

بیشتر بخوانید: ملی پوش تیم فوتسال گیتی پسند به شنزن می‌پیوندد

لازم به توضیح است که هنوز تاریخ جدیدی برای این بازی مشخص نشده است و باید اعضای کمیته فوتسال در جلسه ای که با ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی برگزار می کنند تاریخ دقیق این بازی را مشخص کنند. اما به احتمال بسیار زیاد این بازی بعد از مسابقات مقدماتی جام ملت ها برگزار می شود. 

زیرا تیم ملی باید کمتر از ۱ ماه دیگر بازی‌های خود را در مرحله مقدماتی جام ملت‌ها آغاز کنند و به خاطر زمان کمی که تا شروع آن رقابت‌ها وجود دارد، قطعا این بازی در شهریور ماه برگزار نمی‌شود و به احتمال بسیار قوی این بازی قبل از شروع جام ملت‌های آسیا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتسال ایران

نظر شما