شناسهٔ خبر: 34866780 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

محمد صلاح: یورگن کلوپ به ما گفت که فصل گذشته را فراموش کنیم و برای قهرمانی در این فصل تلاش کنیم؛ مردم از لیورپول انتظارات بالایی دارند

امیررضا عباسی

محمد صلاح از صحبت‌های انگیزه‌بخش یورگن کلوپ در رختکن لیورپول پرده برداشته است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- محمد صلاح می‌گوید یورگن کلوپ بازیکنان لیورپول را برای حضور در یک کورس دیگر برای کسب عنوان قهرمانی آماده کرده است.

به گزارش میرر، قرمزها از تساوی تاتنهام و منچستر سیتی در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر استفاده کردند و موفق شدند با شش امتیازی که از دو بازی نخست خود کسب کردند، به صدر جدول برسند. لیورپولی‌ها فصل گذشته عملکردی محسور کننده داشتند و در کنار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، با 97 امتیاز پس از منچستر سیتی در جایگاه دومی قرار گرفتند. صلاح حالا می‌گوید علی‌رغم شکست ناراحت‌کننده فصل گذشته در کورس قهرمانی برابر منچستر سیتی، آن‌ها برای یک فصل رقابت آماده شده‌اند.

یورگن به ما گفت که سخت تلاش کنید و اگر می‌خواهید قهرمان جامی شوید، باید سخت تلاش کنید، شاید سخت‌تر از کاری که فصل گذشته انجام دادید. فصل گذشته عملکرد شما خوب بود، اما باید در برابر آن متواضع باشید و بدانید که لیگ قهرمانان تمام شد. سال گذشته، گذشت و باید فراموش شود. برای عناوین جدید در این فصل تلاش کنید. 

کلوپ به بازیکنان گفته است که حق ندارند تا زمان قهرمانی در جامی جدید به علامت معروف «اینجا آنفیلد است» دست بزنند. درحال حاضر، لیورپول با فاصله پرافتخارترین تیم اروپایی انگلستان است، اما حسرت قهرمان نشدن آن‌ها در لیگ برتر 30 ساله شده است، بنابراین صلاح و سایر بازیکنان لیورپول به خوبی می‌دانند که اولین هدف آن‌ها در این فصل باید قهرمانی در لیگ برتر باشد.

اگر شما در باشگاهی مانند لیورپول بازی می‌کنید، همیشه انتظارات از شما بالاست و باید برنده چیزی شوید. بنابراین همیشه این انتظارات بالا در فوتبال وجود دارد. حتی اگر از جانب خودتان نباشد، از جانب مردم هست، چراکه آن‌ها می‌خواهند ببینند که باشگاه‌شان قهرمان جامی شده است. 

steven gerrard-استیون جرارد-ورزشگاه آنفیلد 

نظر شما