شناسهٔ خبر: 34864125 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دفاع مقدس دوست و دشمن را به ما شناساند

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی دوست و دشمن را بهتر شناختیم، گفت: 53 کشور در این جنگ به صدام برای تجاوز به خاک کشورمان کمک کردند.

صاحب‌خبر -

سید یحیی قاضوی صبح امروز در حاشیه نشست هماهنگی هفته دفاع مقدس گنبدکاووس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس تنها یک هفته نمادین نیست، اظهار کرد: این هفته تمرین تقویت عزم و اراده برای دفاع و حراست از انقلاب اسلامی و ارزش‌های متعالی آن است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس ما باعث شد تا بتوانیم خیلی زود و سریع‌تر از آنچه گمان می‌کردیم انقلابمان را به دنیا صادر کنیم، افزود: امروز به برکت انقلاب سالامی و به ویژه دفاع مقدس ماست که بسیاری از کشورها با جرات در برابر آمریکا و ایادی استکبار ایستادگی می‌کنند.

* در دفاع مقدس مظلومت ما اثبات و دشمن رسوا شد

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در دفاع مقدس مظلومت ما اثبات و دشمن رسوا شد، خاطرنشان کرد: در این حماسه بزرگ ما دوست و دشمن خود را شناخته و شاهد بودیم که 53 کشور به صدام و رژیم بعثی در تجاوز به خاک ما کمک کردند.

قاضوی خوداتکایی و افزایش اعتماد به نفس را از برکات دیگر دفاع مقدس دانست و تاکید کرد: استحکام انقلاب اسلامی در سختی و فشار به دست آمد و این سختی همان دفاع مقدس بود که امروز باید به بزرگداشت و نکوداشت آن روحیه جهاد، ایثار، فداکاری و عزت را در جامعه حفظ و تقویت کنیم.

وی خطاب به مدیران ادارات و نهادها با اشاره به لزوم حمایت بیشتر از ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس، تاکید کرد: انتظار ما از شما مدیران طراحی برنامه‌های جذاب، مبتکرانه، مفهومی و پرمحتوا در هفته دفاع مقدس با رعایت تعهد و مسوولیت‌پذیری است.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس بر فضاسازی مقابل درب ادارات و نهادها و نصب پارچه و بنر در سطح شهر در هفته دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: در این هفته باید فضای شهر فضای متفاوتی را به خود بگیرد و تا جایی که امکان دارد مدیران با لباس بسیجی در محل کار و مراسمات خود حاضر شوند.

قاضوی با اشاره به همزمانی هفته دفاع مقدس و ایام بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، گفت: از مدارس و دانشگاه‌ها انتظار داریم که برنامه‌های خوب و شاخصی را در زمان بازگشایی مدارس اجرایی کنند.

وی از تشکیل هفت کمیته فرهنگی، رژه، روابط عمومی و تبلیغات، پشتیبانی، ایثارگران، ورزشی و بانوان در ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر داد و تاکید کرد: در هفته دفاع مقدس همه باهم تلاش خواهیم کرد از اقتدار و عزت انقلاب اسلامی، نظام و نیروهای مسلح دفاع کنیم.

انتهای پیام/83014

نظر شما