شناسهٔ خبر: 34861880 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

70 میلیارد ریال برای احداث فضاهای ورزشی «بردخون» اختصاص یافت

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دیّر گفت: 70 میلیارد ریال از اعتبارات نفت برای احداث فضاهای ورزشی بخش بردخون اختصاص یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دیر، مجید احمدی صبح امروز  در نشست با بخشدار بردخون اظهار داشت: ورزش جایگاه مهمی در توسعه همه‌جانبه بویژه ارتقاء سلامت افراد دارد که باید امیدی به ورزش‌کاران دهیم و با ایجاد انگیزه به پیشرفت ورزش کمک کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دیّر افزود: از اعتبارات ناچیز مطالبات را پرداخت کرده‌ایم اما در این مدت فعالیت‌های زیادی صورت گرفته و تغییرات بزرگی در ورزش شهرستان داشته‌ایم که حدود یک میلیارد و 500 میلیون ریال تعمیرات انجام شده اما نتوانسته‌ایم همه انتظارات را عملی کنیم.

وی بیان کرد: 70 میلیارد ریال از اعتبارات نفت برای احداث فضاهای ورزشی بخش بردخون اختصاص یافت و بیشتر روستاهای بخش دارای خانه ورزش و چمن مصنوعی شده‌اند که در نوع خود کم‌نظیر است.

احمدی ادامه داد: توزیع وسایل و تجهیزات ورزشی، کمک به هیأت‌ها، حمایت از تیم‌های ورزشی و تأمین تجهیزات ورزشی در شهر و روستاها گوشه‌ای از اقدامات مجموعه ورزش شهرستان به ورزش بخش بردخون بوده است.

وی با بیان اینکه ورزش شهرستان درآمدزا نیست، گفت: مطالبات ورزش منطقه را پرداخت می‌کنیم و مصمم هستیم امسال روشنایی استادیم ورزشی بردخون راه‌اندازی شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دیر ابراز داشت: 22 تیم ورزشی شهرستان در لیگ‌های استان فعالیت دارند که پنج تیم از بخش بردخون است و امیدواریم با مشارکت هیأت‌های ورزشی شهرستان که وظیفه و مسؤولیت کل هیأت‌های شهرستان را دارند، ورزش به جایگاه واقعی خود برسد.

بخشدار بردخون نیز با بیان اینکه استعدادهای زیاد ورزشی در بردخون وجود دارد، گفت: در حوزه ورزش و جوانان بخش اقدامات مناسبی صورت گرفته و سرانه ورزشی افزایش یافته که زیرسازی سالن ورزشی بانوان و راه‌اندازی خانه ورزش در بیشتر روستاها از این نمونه است.

علی اخلاقی افزود: استادیوم ورزشی در بخش مستقر است اما به دلیل گرمای هوا بیشتر اوقات امکان استفاده از آن در روز بویژه ایام تابستان وجود ندارد که با راه‌اندازی روشنایی، می‌توان در شب‌ها زمینه حضور جوانان و علاقمندان به ورزش در این فضا را فراهم کرد.

وی با با تأکید بر توجه به زیرساخت‌های ورزش در منطقه، بیان کرد: مردم بردخون استقبال خوبی از برنامه‌های ورزشی دارند اما برخی از هیأت‌ها به دلیل عدم فضا نمی توانند فعالیت کنند و این موجب بی‌انگیزگی ورزش‌کاران و ورزش‌دوستان شده است.

مسؤول نمایندگی ورزش و جوانان بخش بردخون نیز اظهار داشت: برای ساماندهی ورزش و جوانان بخش وارد میدان شدیم تا با رفع مشکلات و حمایت از ورزش‌کاران و ورزش‌دوستان، خونی تازه به ورزش این دیار تزریق کنیم اما در این مدت هیچ کمکی به مجموعه ورزش بردخون نشده است.

صادق نظری افزود: در این مدت با همراهی و مشارکت ادارات و خیرین فعالیت‌های خوبی انجام شده و با برگزاری مسابقات ورزشی در شهر و روستاها شوری در بین جوانان ایجاد شده و توانستیم استعدادهایی را کشف کنیم که سرمایه ارزشمندی برای ورزش منطقه است.

وی اضافه کرد: خواسته ما اختصاص اعتبار از سهم شهرستان به بردخون است زیرا بدون حمایت مالی امکان فعالیت وجود ندارد و این ضعف باعث عقب ماندن ورزش بخش می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما