شناسهٔ خبر: 34860299 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

ملی‌پوشان بسکتبال مستعد خلق شگفتی در جام جهانی

بازیکنان تیم ملی بسکتبال ایران این توانایی را دارند تا در جام جهانی چین شگفتی‌آفرینی کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم ملی بسکتبال ایران در جام جهانی 2019 در گروهی قرار دارد که تیم ملی اسپانیا یکی از بهترین تیم‌های بسکتبال جهان در آن حضور دارد.

اسپانیا از مدعیان قهرمانی در این دوره از رقابت‌های جام جهانی بسکتبال است. این تیم در جام جهانی 2006 که در سایتاما ژاپن برگزار شد عنوان قهرمانی را کسب کرد و همواره این شانس را دارد تا باوجود قدرت‌های چون آمریکا، برزیل، فرانسه و صربستان جام قهرمانی را تصاحب کند.

تیم ملی بسکتبال ایران شانس زیادی برای غلبه بر اسپانیا ندارد و روی کاغذ احتمال باختش بسیار زیاد است اما بسیاری از کارشناسان و مربیان داخلی معتقدند این تیم برابر اسپانیا از پیش بازنده نیست.

در جام جهانی 2014 ملی‌پوشان بسکتبال ایران برابر فرانسه که در پایان مسابقات عنوان سوم را کسب کرد 81 بر 76 بازنده شد و جالب اینکه در کوارترهای اول و چهارم 23 بر 13 و 27 بر 18 برنده زمین را ترک کرد اما در کوارترهای دوم و سوم 24 بر 10 و 26 بر 16 بازنده شد تا نتواند یکی از بهترین تیم‌های جهان را مغلوب کند.

شاگردان مهران شاهین‌طبع در دیدارهای دوستانه‌ای که در راه آماده‌سازی جام جهانی چین برگزار کرده‌اند برابر تیم‌های مهمی چون روسیه و مجارستان برنده از زمین بیرون آمدند و این احتمال وجود دارد تا در مصاف با اسپانیا خلق شگفتی کنند و به پیروزی برسند.

انتهای پیام/4048/

نظر شما