شناسهٔ خبر: 34857146 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

قتل داماد جوان به دست برادر زن

روزنامه جوان

برادر زن کینه‌جو به خاطر اختلاف خانوادگی داماد جوانشان را داخل خیابان با ضربات چاقو به قتل رساند.

صاحب‌خبر -
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، ساعت‌۱۲:۳۰ روز پنج‌شنبه ۲۴‌مردادماه مأموران کلانتری‌۱۱۹ مهرآباد جنوبی با تماس تلفنی شهروندی در جریان درگیری خونینی قرار گرفتند و راهی محل حادثه در خیابان استاد‌معین شدند. بررسی‌های مأموران حکایت از این داشت لحظاتی قبل دو مرد جوان درگیری خونینی را داخل خیابان رقم زده‌اند که در جریان آن یکی از آن‌ها به شدت زخمی و برای درمان به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شده‌است. همچنین مشخص شد که ضارب پس از حادثه با موتورسیکلت یکی از دوستانش از محل گریخته است. سپس مأموران با حضور در بیمارستان تحقیقات خود را درباره این حادثه ادامه دادند تا اینکه بامداد روز جمعه ۲۵‌مرداد به مأموران خبر رسید مرد زخمی که داوود نام دارد بر اثر شدت جراحات به کام مرگ رفته است. بدین ترتیب با اعلام مرگ مرد جوان پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد و تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی به دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران برای رسیدگی وارد عمل شدند.

نخستین تحقیقات کارآگاهان نشان داد مقتول در درگیری با برادر زنش با اصابت ضربه چاقو به گردنش به قتل رسیده است. تیم جنایی در تحقیقات بعدی دریافتند این درگیری مرگبار برادر زن و داماد به خاطر اختلاف خانوادگی قبلی رخ داده‌است و قاتل و مقتول سابقه درگیری قبلی هم داشته‌اند.

یکی از شاهدان عینی به مأموران گفت: من همراه یکی از دوستانم در حال عبور از خیابان بودم که دیدم موتور سیکلتی با دو سرنشین کنار خیابان توقف کرد و ثانیه‌هایی بعد ترک‌نشین از موتور سیکلت پیاده شد و به طرف مرد جوان دیگری که کمی آن طرف‌تر داخل خیابان ایستاده‌بود، رفت و ناگهان با چاقویی که در دست داشت به سوی او حمله کرد. پس از این برای میانجیگری به طرف آن‌ها رفتیم که مرد چاقو به دست گفت دعوا خانوادگی است و از ما خواست دخالت نکنیم. اما ما می‌خواستیم از این درگیری خونین جلوگیری کنیم که ضارب ما را هم تهدید کرد و بعد با چاقو ضرباتی به مرد جوان زد و سوار موتور سیکلت شد و راننده هم به سرعت از محل گریخت. در حالی که ما شوکه شده‌بودیم، مرد جوان غرق در خون نقش بر زمین شد و ما هم بلافاصله موضوع را به اداره پلیس و اورژانس خبر دادیم.

همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه مأموران به دستور بازپرس ویژه قتل در تلاشند تا قاتل فراری را دستگیر و زوایای پنهان این حادثه را بر ملا کنند.

نظر شما