شناسهٔ خبر: 34857135 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

پایان صبر سه ماهه هواداران؛

اختتامیه لیگ هجدهم در افتتاحیه لیگ نوزدهم/ ایتالیا و آرژانتین فوتبال ایران را نونوار می‌کنند

لیگ برتر نوزدهم فوتبال باشگاه‌های کشور از فردا آغاز خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال درحالی از فردا آغاز می شود که علاقه مندان به این رشته جذاب می توانند شاهد بازی های تیم های محبوب خود باشند.

26 اردیبهشت بود که تیم پرسپولیس توانست با شکست پارس جنوبی در جم برای سومین بار متوالی قهرمان شود و رکوردی جالب را به ثبت برساند. بعد از گذشت بیش از 3 ماه این بار قرار است این دو تیم افتتاحیه لیگ را برگزار کنند و پرسپولیس روز پنج شنبه از ساعت 19:10 به مصاف حریف خود می رود.

گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی که در این مدت شناخت نسبتا خوبی از پرسپولیس و فوتبال ایران پیدا کرده برای اولین بار در بازی رسمی روی نیمکت تیمش می نشیند و امیدوار است با حمایت هواداران بتواند فصل را با برد آغاز کند. پارس جنوبی هم با هدایت فراز کمالوند در تلاش است تا حریف نامدار خود را متوقف کند و به نوعی اولین شگفتی فصل جدید را رقم بزند.

روز جمعه تیم فوتبال استقلال تهران با هدایت آندره آ استراماچونی در تبریز میهمان ماشین سازی خواهد بود. استرا از زمانی که هدایت استقلال را عهده دار شده سعی کرده تا شناخت خود را به تیم و فوتبال ایران عمیق‌تر کند و به نظر می‌رسد آبی ها روزهای خوبی را با سرمربی ایتالیایی خود پشت سر بگذارند.

ماشین سازی هم با هدایت رسول خطیبی سعی می کند در ورزشگاه بنیان دیزل و با حمایت هواداران پرشور تبریزی حریف خود را به دردسر بیاندازد و باید دید این دو تیم چه عملکردی در زمین مسابقه خواهند داشت. استقلال و ماشین سازی چندی پیش در دیداری دوستانه به مصاف هم رفته بودند که استقلال موفق شد با چهار گل حریف خود را شکست بدهد.

برنامه هفته نخست نوزدهمین دوره لیگ برتر به شرح زیر است:

نفت مسجدسلیمان - تراکتورسازی تبریز

ذوب‌آهن اصفهان - سایپا تهران

گل‌گهر سیرجان - نساجی مازندران

شاهین شهرداری بوشهر - سپاهان اصفهان

فولاد خوزستان - صنعت نفت آبادان

پیکان تهران - شهر خودرو خراسان

پرسپولیس - پارس جنوبی جم

ماشین سازی تبریز - استقلال

نظر شما