شناسهٔ خبر: 34857062 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بسته‌ی خبری| طوفان در راه یزد/ کشف محموله سیگار قاچاق در مهریز

در بخش بسته‌ی خبری سه‌شنبه ۲۹ مردادماه، مهم‌ترین اخبار استان یزد در روزی که گذشت را مرور و بررسی کنید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، بخش بسته‌ی خبری که دربرگیرنده مهم‌ترین اخبار استان یزد از رسانه‌های گوناگون است، به‌صورت روزانه در صفحه‌ی استان یزد خبرگزاری فارس منتشر خواهد شد.

مهم‌ترین اخبار روز سه‌شنبه ۲۹ مردادماه که در رسانه‌های استان یزد منتشر شد به شرح زیر است:

*اخطار محیط‌زیست به شرکت ذوب و روی بافق

بازرسان محیط‌زیست استان یزد امروز به‌صورت سرزده از شرکت ذوب و روی بافق بازدید کردند.

در این بازدید با توجه به اشکالاتی که بر نحوه مدیریت پسماند و مواد اولیه و کنترل خروجی‌ها وجود داشت، از مسئولان شرکت خواسته شد نسبت به اجرای تعهدات و راه‌اندازی سیستم آنلاین اقدام و همانند گذشته برای بهبود وضعیت زیست‌محیطی و رفع نواقص ازجمله کنترل خروجی‌ها و مدیریت صحیح پسماند تلاش کنند.

* خیران یزدی آزادی شش نفر از محکومین جرائم غیر عمد را فراهم کردند

اسلام افشون رئیس ستاد دیه استان یزد: هم‌زمان با دهه امامت و ولایت و به همت خیران یزدی شش نفر از محکومین جرائم غیر عمد در استان یزد آزاد شدند.

از ابتدای امسال تاکنون باهمت خیران استان ۷۲ نفر از محکومین جرائم غیر عمد آزاد شدند که برای آزادی این تعداد ۱۶ میلیارد ریال فراهم شد.

*آمادگی کامل پلیس یزد برای برگزاری اجلاس بین‌المللی پیر غلامان حسینی

سردار میرحیدری فرمانده انتظامی استان یزد: پلیس استان از هم‌اکنون آمادگی کامل برای برگزاری هفدهمین اجلاس بین‌المللی پیر غلامان حسینی که از پنجم تا هشتم شهریورماه به میزبانی یزد برگزار می‌شود را دارد.

بیش از ۶۶۰ نفر از شخصیت‌های بزرگ شیعی از ایران و کشور‌های مختلف اسلامی در این اجلاس شرکت خواهند کرد که ما باید تمام تلاش خود را در معرفی پلیس اسلامی به کشور‌های جهان را به کاربندیم.

*حمایت از کارآفرینان با به‌کارگیری مددجویان در یزد

کارآفرینان یزدی به ازای به‌کارگیری هر مددجو ۴۰ میلیون تومان وام دریافت می‌کنند./صداوسیما

*کشف محموله سیگار قاچاق در یزد

سرهنگ حناساب رئیس پلیس آگاهی استان یزد: 60 هزار نخ سیگار قاچاق از یک دستگاه اتوبوس در ایستگاه ایست و بازرسی شهید مدنی مهریز کشف شد.

برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف‌شده ۳۵۰ میلیون ریال عنوان‌شده است. در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضائی شد.

*درخشش رکاب‌زن یزدی در مسابقات جهانی نیوکاسل انگلیس

محمدجواد حفظی رکاب‌زن تیم ملی پیوند اعضاء در این رقابت‌ها با کسب جایگاه قهرمانی در رشته تایم تریل صاحب گردن‌آویز طلا شد.

*طوفان درراه یزد

سازمان هواشناسی اعلام کرد: در سه روز آینده در شرق استان‌های یزد و کرمان و برخی نقاط خراسان جنوبی و جنوب خراسان رضوی نیز وزش باد و خیزش گردوخاک جو حاکم بر هوا خواهد بود.

پایان پیام/90017

نظر شما