شناسهٔ خبر: 34856671 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مرور حوادث چند روز اخیر چهارمحال و بختیاری

روزهای گذشته شهرهای چهارمحال و بختیاری شاهد حوادث و رخدادهایی از جمله حوادث رانندگی، دستگیری سارق، کشف کالای قاچاق و... بودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، در روزهای گذشته شهرهای چهارمحال و بختیاری شاهد حوادث و رخدادهایی از جمله حوادث رانندگی، دستگیری سارق، کشف کالای قاچاق، وقوع و... بودند که در ادامه مروری بر این حوادث و رخدادها داریم.

*تصادف

فرامرز شاهین از تصادف یک دستگاه پیکان و موتورسیکلت خبر داد و گفت: این حادثه در محور شهرکرد به شلمزار حوالی بهرام‌آباد رخ داد و 4 مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری داد: مصدومان پس از انجام اقدامات درمانی مناسب با 2 دستگاه آمبولانس به بیمارستان کاشانی منتقل شدند.

وی ادامه داد: واژگونی خودروی پژو 405 در محور لردگان به مالخلیفه حوالی چله‌گاه هفت مصدوم برجای گذاشت.

وی اضافه کرد: مصدومان پس از انجام اقدامات درمانی مناسب توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی  به بیمارستان شهدای لردگان منتقل شدند.

*غرق‌شدگی

فرامرز شاهین از غرق‌شدگی آقای 30 ساله در رودخانه زاینده‌رود حوالی روستای چم‌نار شهرستان سامان خبر داد و گفت: یک‌دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام و بلافاصله عملیات احیای قلبی و ریوی بر روی مصدوم آغاز شد، اما متأسفانه عملیات موفقیت‌آمیز نبود و فرد جان خود را از دست داد.

*قاچاق کود شیمیایی

سیروس میرزایی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر ورود کالای قاچاق به شهرستان لردگان، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان افزود: پس از هماهنگی قضایی و ایست و بازرسی در محور لردگان - بروجن، یک دستگاه وانت نیسان حامل کالای قاچاق در یک عملیات موفق پلیسی شناسایی و متوقف شد.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از این خودرو 45 کیسه کود شیمیایی قاچاق کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

میرزایی گفت: کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را 36 میلیون ریال برآورد کردند.

*دستگیری سارق

فضل‌الله برزویی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو، مغازه، اماکن دولتی، اماکن خصوصی، داخل خودرو، وسایل خودرو، احشام و کش‌روی رسیدگی به موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری، قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: مأموران پلیس آگاهی استان، شهرکرد ، بروجن، کیار و بن با انجام اقدامات گسترده پلیسی و بررسی آثار و علائم به‌جامانده در صحنه‌های سرقت موفق شدند 5 سارق را دستگیر کنند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس تحقیقات علمی و فنی پلیس، سارقان به 15 فقره سرقت خودرو، مغازه، اماکن دولتی، اماکن خصوصی، داخل خودرو، وسایل خودرو، احشام و کش‌روی اعتراف کردند که متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/68020/م

نظر شما