شناسهٔ خبر: 34856663 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

معاون توسعه منابع آموزش و پرورش در گفتگو با میزان:

بیمه تکمیلی نتوانسته رضایت فرهنگیان را جلب کند

علی الهیار ترکمن گفت: بیمه تکمیلی فرهنگیان به دلیل تاخیر‌هایی که دارد باعث شده که نتواند رضایت فرهنگیان را جلب کند، ولی در شرایط فعلی که با محدودیت اعتباری برای دریافت کمک‌های دولت رو به رو هستیم تنها گزینه در دسترس است.

صاحب‌خبر -

علی الهیار ترکمن، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، در پاسخ به اعتراض فرهنگیان به بیمه تکمیلی و ناکارآمدی این بیمه گفت: قرارداد با بیمه تکمیلی به صورت صندوقی ارائه می‌شود گر چه از لحاظ تعرفه‌ها و حمایت‌هایی که ارائه می کند مثل یک شرکت بیمه گری خدمات می دهد و خیلی تفاوت ندارد.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که علت این اعتراضات چیست گفت: به دلیل تاخیر‌هایی که اتفاق می‌افتد باعث شده که نتواند رضایت فرهنگیان را جلب کند، ولی در شرایط فعلی که با محدودیت اعتباری برای دریافت کمک‌های دولت رو به رو هستیم تنها گزینه در دسترس است.

وی در ادامه بیان کرد: ۲ سال که مطالعات را شروع کردیم و با یک سری از شرکت‌های کارگزاری و شرکت‌های بیمه‌ای وارد صحبت شدیم و به دنبال ارائه شکل جدیدی از خدمات بیمه ای هستیم حتی شکل استانی را پیش بینی کردیم که استان‌ها به دلیل کم بودن جمعیت به نسبت کشوری اختیار داشته باشند که در استان خودشان از سازوکار مربوطه استفاده کنند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: در آذر ماه که پایان قرارداد بیمه است قطعا شکل جدیدی از بیمه تکمیلی را ارائه می‌کنیم تا رضایت فرهنگیان را جلب کنیم، ولی در یک برنامه ۲ ساله قطعا بیمه تکمیلی فرهنگیان را حل خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما