شناسهٔ خبر: 34855685 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

با حکم رهبر معظم انقلاب انجام شد

انتصاب رئیس مؤسسه دایره‌المعارف فقه اسلامی بر اساس مذهب اهل‌بیت (ع)

روزنامه جوان

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ حسن نظری را به ریاست مؤسسه دایره‌المعارف فقه اسلامی بر اساس مذهب اهل بیت (علیهم السلام) منصوب کردند.

صاحب‌خبر -
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب مستطاب حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ حسن نظری دام اعزازه
درگذشت ریاست فقید دایره‌المعارف فقه اسلامی بر اساس مذهب اهل‌بیت علیهم‌السلام مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین حائری ضایعه‌ای است که با تفضلات الهی امیدواریم جبران گردد و این جریان عظیم علمی به افاضات و برکات خود ادامه دهد. بدین منظور جناب‌عالی را که بحمدالله از نصاب علمی مطلوب و شایستگی اخلاقی و مدیریتی برخوردارید به ریاست این مؤسسه مبارک منصوب می‌کنم. انتظار می‌رود که با استفاده از همکاری فضلای برجسته و محقق که بحمدالله شایستگی خود را در آن مؤسسه اثبات کرده‌اند به تداوم برکات این شجره طیبه اهتمام ورزید و با رعایت انضباط در مقررات گوناگون، سلامت و نزاهت آن مرکز علمی را تأمین نمایید. توفیق جنابعالی و همکاران‌تان را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.
سید علی خامنه‌ای ۲۹ مرداد ۱۳۹۸

موافقت رهبر انقلاب با عفو تعدادی از محکومان
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات یک‌هزار و ۷۰ نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیرو‌های مسلح و تعزیرات حکومتی موافقت کردند.

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری اعلام کرد: به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیر خم، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات یک‌هزار و ۷۰ نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیرو‌های مسلح و تعزیرات حکومتی موافقت کردند. حجت‌الاسلام رئیسی رئیس قوه قضائیه به مناسبت فرا رسیدن اعیاد سعید قربان و غدیر خم در نامه‌ای به رهبر انقلاب اسلامی پیشنهاد عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات یک‌هزار و ۷۰ نفر از محکومان را که پرونده‌های عفو آنان در کمیسیون عفو و بخشودگی بررسی شده و واجد شرایط لازم تشخیص داده شده‌اند، ارائه کرد که این پیشنهاد در اجرای بند ۱۱ از اصل ۱۱۰ قانون اساسی مورد موافقت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای قرار گرفت.

نظر شما