شناسهٔ خبر: 34855482 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

منصوری: امکانات سالن و وزنه با مشکل رو‌به‌رو است

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، محمد منصوری بازیکن اسبق تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران و سرپرست کنونی تیم والیبال نوجوانان ایران در حاشیه جلسه جنرال میتینگ تیمهای حاضر در مسابقات قهرمانی زیر 19 سال جهان گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد و در مسابقات تدارکاتی، حریفان قدرتمندی را شکست دادیم. خوشبختانه در کشور تونس از نظر شرایط اسکان، هتل و تغذیه شرایط خوبی داریم ولی در مورد در اختیار قرار گرفتن سالن تمرین و وزنه مشکل داریم.
وی خاطر نشان کرد: از صبح روز سه‌شنبه رایزنی های لازم جهت جلسه تمرین توپی در سالن را با مسئولین برگزاری مسابقات آغاز کردیم ولی متاسفانه به نتیجه ای نرسیدیم و حتی پیشنهاد دادیم که مبلغ اجاره سالن جهت یک جلسه را هم پرداخت میکنیم ولی باز هم مورد قبول واقع نشد و این موضوع را در جلسه جنرال میتینگ با نمایندگان fivb مطرح کردیم و امیدواریم در روزهای آینده این موضوع حل شود.
شانزدهمین دوره رقابتهای والیبال نوحوانان جهان با شرکت ۲۰ تیم از چهارشنبه در کشور تونس آعاز می‌شود و تیم والیبال نوجوانان کشورمان در اولین روز استراحت خواهد داشت و روز پنجشنبه به مصاف اولین حریف خود بلغارستان می رود.

نظر شما