شناسهٔ خبر: 34854428 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر:

میدان باید از دست کسانی که نوجوانان را باور ندارند خارج شود

مهراب کیانی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر در افتتاحیه دوره یاوران ولایت سال 98 گفت: ما باید میدان را از دست کسانی که نوجوانان را باور ندارند خارج کنیم و مسیر را برای یشرفت و عدالت هرچه بیشتر در جامعه هموار کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج، مهراب کیانی در افتتاحیه دوره آموزشی فرماندهان واحد‌های مقاومت بسیج دانش آموزی استان بوشهر گفت: اینجا دوره آموزشی یاوران ولایت است هرکس باور فرماندهی ندارد جای او اینجا نیست و این حضور شما یعنی همه ما به توانایی‌های خود باور داریم و آماده هستیم تا سنگ‌ها را از پیش پای انقلاب برداریم.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر افزود: ۳۶۰۰ هزار دانش آموز شهید کشور و ۴۷۱ شهید استان ما هیچوقت نگفتند که دشمن ما بزرگ است بلکه به بزرگی خدای خود ایمان داشتند و رهبر معظم انقلاب اسلامی همیشه تصویری امیدوار کننده‌ای برای جوانان ترسیم می‌کند و او به شما اطمینان کامل دارد که شما آینده این سرزمین را می‌سازید.

مهراب کیانی با بیان اینکه ما بوشهری هستیم ادامه داد: استان بوشهر ۴ دوره در مقابل اسعمار ایستادگی کرده است. رئیسعلی دلواری روزی که هیچکس باور این را نداشت که کشوری در مقابل بریتانیا بتواند ایستادگی کند ایستاد و دشمن را شکست داد، نادر مهدوی رو در رو با شیطان بزرگ ایستادگی کرد ما فرزندان این دلاور مردان استانمان هستیم.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر تاکید کرد: ما شما را باور کرده ایم و شما انسان‌های بی تفاوتی نبوده اید و نخواهید بود. شما جوانان مرد میدان جنگ هستید، جنگ فرهنگی و علمی مال شما است و باید به معنی کلمه آتش به اختیار باشید. تصور جوان بسیجی را شما با کسب مقامات علمی تغییر داده اید و این رویه باید به پیش حرکت کند.

گفتنی است که این افتتاحیه با خواندن مولودی و مسابقات متنوعی همراه بود.

پایان خبر/

نظر شما