شناسهٔ خبر: 34853854 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

واکنش دبیر به خطر تعلیق کشتی ایران

رییس فدراسیون کشتی گفت: در مسابقات جهانی پیش رو علاوه بر حق ورودی که باید به یورو پرداخت کنیم، باید یکی از قسط‌های 20 هزار یورویی را هم به اتحادیه جهانی بدهیم.

صاحب‌خبر -



 در روزهای اخیر زمزمه هایی مبنی بر تهدید جدی تر اتحادیه جهانی به گوش رسیده که حتی ممکن است باعث تعلیق کشتی ایران و حذف از رقابت های جهانی 2019 شود! علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی در این باره گفت: مسجدی، سرپرست دبیری فدراسیون که در مسابقات جهانی جوانان در استونی حضور داشت، با بنده تماس گرفت و گفت آقای لالوویچ اعلام کرده ایران باید بدهی های خود را پرداخت کند. این بدهی ها از فدراسیون های قبلی به ما رسیده و حدود 4 میلیارد تومان است. دلیل آن هم پرداخت نشدن ورودی مسابقات بین المللی، هزینه کلاس های داوری، جریمه دوپینگ و... است.
رییس فدراسیون کشتی گفت: پیرو همین اتفاقات با سلطانی فر جلسه مفصلی را داشتیم. توضیحات کامل را به وزیر ورزش و داورزنی دادم. تصمیمات لازم اتخاذ شده و نامه نگاری خواهیم کرد. ان شاالله که اجازه نمی دهیم اتفاق بدی برای کشتی ایران بیفتد. دبیر درباره میزان بدهی های فدراسیون و قسط هایی که باید به اتحادیه جهانی پرداخت شود، گفت: این 4 میلیارد در برابر بدهی های فدراسیون عددی نیست! هر روز یک فرد جدید می آید و بدهی جدیدی ثبت می شود. ما مسابقات جهانی را در پیش داریم و علاوه‌بر حق ورودی که باید به یورو پرداخت کنیم، باید در هر قسط 20 هزار یورو هم به اتحادیه جهانی بدهیم.

نظر شما