شناسهٔ خبر: 34853240 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نبیه بری: قطب نمای مبارزه باید به سمت رژیم صهیونیستی باشد

رئیس پارلمان لبنان بر لزوم حفظ دستاوردهای این کشور تاکید کرد و گفت : قطب نمای مبارزه باید به سمت رژیم صهیونیستی باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از  پایگاه خبری العهد، نبیه بری امروز در جریان دیدار دانشجویان جنبش امل که در دانشگاه های ایران تحصیل می کنند، تاکید کرد: عدم وحدت و انحراف قطب نما از سمت درگیری واقعی با دشمن و نداشتن قدرت تمایز قائل شدن بین دشمن و دوست ممکن است باعث تضعیف همه دستاوردها شود. متاسفانه این امر اکنون در موضوع (طرح سازش آمریکایی موسوم به) معامله قرن صورت می گیرد. این طرح به طور خلاصه تلاشی آشکار برای از بین بردن مسئله فلسطین است. این تلاش در کوران دل مشغولی امت و گسست آنها به خاطر اختلافات، تقسیم بندیها و کشمکش داخلی آن صورت می گیرد.

وی تاکید کرد: وقتی وحدت ما به عنوان عرب و مسلمان و مسیحی در این منطقه بازیافته شود، نه تنها می توانیم فلسطین بلکه می توانیم همه حقوق خود را - که مورد طمع وزری و ضربه دشمن اسرائیلی بوده است، بازپس بگیریم.

نبیه بری خطاب به این دانشجویان گفت: حضور شما در دانشگاه ها و پشتکار شما برای کسب علم در زمینه های مختلف همان تکمیل و تفسیر رویای امام موسی صدر برای ساختن جامعه مقاومت است. مقاومت تنها به سلاح نیست، بلکه همچنین با رسیدن به مرحله ایجاد یک نسل مجهز به سلاح دانش و علم است. این دو، اساس مقاومت است..شما علوم را از خاستگاه مقاومت یعنی جمهوری اسلامی ایران برگرفته اید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما