شناسهٔ خبر: 34850637 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

استاندار خوزستان در دیدار با هنرمند نقاش خوزستانی

فاطمه عبادی نماد درد در جامعه را به تصویر کشید

شریعتی در دیدار با فاطمه عبادی فینالیست خوزستانی برنامه عصر جدید گفت: موضوعاتی که برای این برنامه انتخاب کرده اید نشان می دهد هنر بدون دغدغه مسائل اجتماع مد نظر شما نبوده و آنچه شما را آرام می کند به تصویر کشیدن نماد درد در جامعه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «غلامرضا شریعتی» در دیدار با فاطمه عبادی فینالیست برنامه عصر جدید، ضمن تقدیر و آرزوی موفقیت برای این بانوی هنرمند اظهار کرد: موضوعاتی را که برای این برنامه انتخاب کرده اید نشان می دهد هنر بدون دغدغه مسائل اجتماع مد نظر شما نبوده و آنچه شما را آرام می کند به تصویر کشیدن نماد درد در جامعه است.

 

استاندار خوزستان با بیان اینکه جامعه ممکن است از مسائل به سادگی بگذرد و توجهی نکند افزود: عملکرد و کارکرد شما باعث تلنگر به ذهن افراد جامعه شد تا افرادی که در رفاه زندگی می کنند متوجه دردهای کنار خود شوند.

 

وی اضافه کرد: موضوعات انتخابی شما، موضوعات فرا استانی است، کودکان سرطانی موضوع جهانی، کودکان کار مساله فرا استانی و ریزگردها و مشکلات خوزستان مساله ملی است.

 

وی با تاکید براینکه این رفتارها و دغدغه ها باید برای جامعه و حاکمیت ارزشمند باشد عنوان کرد: اگر افرادی مثل خانم عبادی در جامعه زیاد شوند و افراد جامعه نسبت به هم احساس مسئولیت داشته باشند، به پویایی می رسیم اما جامعه ای که گروه های کوچک و مختلفش با هم تعامل نداشته و نسبت به هم احساس مسئولیت نکنند جامعه ای مرده است.

 

شریعتی با اشاره به اینکه این گام در جهت ملت سازی برداشته شده خاطر نشان کرد: جوامع مختلف مردم را نسبت به قبول احساس مسئولیت تحریک می کنند و باعث پروسه ملت سازی می شود.

 

وی به سوژه فینال خانم عبادی اشاره کرد و اذعان داشت :مساله مادر مساله ای جهانی بوده و نقش مادر یکی از معجزات عالم هستی  است و قابل مقایسه با شخصیت های دیگر نیست.

 

وی با بیان اینکه بحث اهدای عضو از امور ارزنده ای است که گسترش آن باعث سبقت در کار خیر محسوب می شود تصریح کرد: اینکه دغدغه مند سرفصل های کارتان را تعیین کرده اید و برای این کار فرهنگی وقت گذاشته اید تا صدای درد جامعه باشید جای تقدیر دارد.

 

استاندار خوزستان در پایان از مردم ایران خواست تا در فینال برنامه عصر جدید به آنچه تشخیص می دهند و لایق است رای دهند و به منطقه و قومیت توجهی نکنند.

 

برنامه عصر جدید از شبکه سوم سیما با تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی برای کشف استعدادهای برتر در حال پخش است و فاطمه عبادی هنرمند خوزستانی با هنر نقاشی با شن موفق شده به فینال این برنامه راه پیدا کند. موضوعاتی را که این بانوی هنرمند در این برنامه به تصویر کشیده به ترتیب گردو غبار و مشکلات خوزستان، کودکان کار، کودکان سرطانی و موضوع فینال نقش مادر و اهدای عضو است.

 

نظر شما