شناسهٔ خبر: 34850634 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

زنده‌دلی در گفتگو با آنا:

استادی که فساد اخلاقی دارد نباید در دانشگاه حضور داشته باشد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان گفت: اگر استاد دانشگاه فساد اخلاقی دارد نباید در دانشگاه حضور داشته باشد و مسئولان باید با او برخورد کنند.

صاحب‌خبر -

محمدمهدی زنده‌دلی در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به مشکل اخلاقی برخی از اساتید دانشگاه اظهار کرد: اگر استاد دانشگاه فساد اخلاقی دارد نباید در دانشگاه حضور داشته باشد و مسئولان باید با او برخورد کنند و نگذارند چنین افرادی در فضای علمی کشور وجود داشته باشند.

وی افزود: حضور این اشخاص برای سیستم آموزشی مضر است. مسئولان وزارت علوم و دستگاه آموزش عالی کشور باید روند صحیحی برای گزینش اعضای هیئت علمی داشته باشند تا افرادی متخصص، دانشمند، با تقوا و به دور از مشکل اخلاقی جامه استادی بر تن کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان با بیان اینکه اگر در دانشگاهی، شخصی باشد که برحسب اتفاق یا هر چیز دیگری فساد اخلاقی کرده باید از محیط مقدس علمی و دانشگاهی اخراج شود، گفت: دستگاه‌های نظارتی و قضایی باید بر این اشخاص نظارت کرده و به‌طور قاطع با مصادیق این موضوع برخورد کنند که کسی جرئت سوء استفاده از فضای دانشگاه را نداشته باشد.

زنده‌دلی خاطرنشان کرد: ایجاد محیطی مناسب، امن، سالم و با نشاط برای تحصیل دختران و پسران از وظایف مسئولان است که باید به نحو مطلوب به وظیفه خود عمل کنند و نگذارند استاد فاسد در دانشگاه باشد، چراکه استاد باید الگو و نمونه انسان متخصص و متعهد برای دانشجو باشد.

انتهای پیام/4118/

نظر شما