شناسهٔ خبر: 34850606 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی

اصلی‌ترین پیام غدیر ابلاغ مقام حاکمیت جامعه اسلامی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز با بیان اینکه اصلی‌ترین پیام واقعه غدیر ابلاغ مقام حاکمیت جامعه اسلامی است، گفت: حضرت علی (ع) تنها فرد برای این مقام و از جانب خداوند نائل شده بود.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم  در جشن امامت و ولایت در  مسجد جامع شیشوان عجب‌شیر افزود: امامان معصوم (ع) نیز همواره بر حاکمیت اسلامی در تمام امور تاکید و  این موضوع را تبیین می‌کردند.
وی اضافه کرد: کمال دین تنها به بیان احکام اسلامی نیست، بلکه دین به مبین و شارح و مجری معصوم و در حقیقت حاکم و ولی نیاز دارد که هم دین را به طور صحیح بیان کند و هم از تحریف و ایجاد بدعت در دین جلوگیری کرده و آن را به طور صحیح و کامل اجرا کند.
آل‌هاشم با بیان اینکه عید غدیر خم عید اهل بیت پیامبر و از بزرگترین اعیاد است افزود: در این روز مهمترین واقعه تاریخ اسلام و آخرین ماموریت و مهمترین ماموریت پیامبر اکرم(ص) یعنی تعیین امام و تعیین ولی جامعه اسلامی توسط خاتم پیامبران رقم خورد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی افزود: امروز مسئله ولایت فقیه حاصل درخت شکوهمند انقلاب اسلامی و اندیشه های متعال حضرت امام (ره) است.
آل هاشم همچنین با حضور در پادگان ۰۳ شهید برخورداری عجب‌شیر با تبریک  ایام دهه ولایت و عید بزرگ غدیر افزود: عید بزرگ غدیر اشرف العیاد است.
وی به مسوولان و سربازان مستقر در این پادگان آموزشی تاکید کرد: به موضوع نماز توجه خواصی داشته باشید و هیچ وقت نسبت به نماز بی تفاوت نباشید چون در اسلام برای هیچ عبادتی به اندازه نماز تبلیغ نشده است.

نظر شما