شناسهٔ خبر: 34850159 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

طرح رژیم صهیونیستی برای ترغیب فلسطینیان به مهاجرت از غزه

71588

یک مسؤول دولتی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تل‌آویو برای تسهیل ترک ساکنان غزه و مهاجرت آنها جهت سفر به هر کشوری که موافق پذیرش آنها باشد، آماده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه عبری‌زبان یدیعوت آحارونوت، این مسؤول رژیم صهیونیستی تاکید کرد: دولت اسرائیل آماده است تا برای تشویق به مهاجرت و ترک غزه از سوی اهالی حتی یکی از فرودگاه‌های "نقب" را در صورت موافقت هر کشوری که موافق پذیرش آنها باشد، باز کند.

وی در ادامه گفت: تل‌آویو نه تنها آماده گشودن گذرگاه‌های غزه است بلکه آماده است تا به اهالی نوار غزه اجازه پرواز از فرودگاه‌هایش را در صورت موافقت کشورها برای پذیرش آنها و فراهم سازی عبور و مرور آنها و گشودن یکی از فرودگاه‌های نقب و سفر آنها به خارج را بدهد.

این مسؤول دولت رژیم صهیونیستی همچنین گفت: تلاش‌هایی برای راضی کردن برخی کشورها جهت پذیرش فلسطینیان وجود داشته اما با شکست رو به رو شد و ۳۵ هزار فلسطینی طی سال گذشته میلادی به طور داوطلبانه و بدون کمک تل‌آویو نوار غزه را ترک کردند.

نوار غزه به دلیل اعمال محاصره ظالمانه علیه نوار غزه از شرایط اقتصادی بسیار بد و وضعیت سیاسی و اختلاف میان جنبش فتح و حماس که از سال ۲۰۰۷ کنترل نوار غزه را در دست دارد، رنج می‌برد.

انتهای پیام 

نظر شما