شناسهٔ خبر: 34849930 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

سیدی: فصل قبل برخلاف میلم از تراکتور جدا شدم/ مجبور شدم از فوتبال تبریز خداحافظی کنم

مدافع ماشین سازی از دلایل جدایی از این تیم و مقصد فصل بعد خودش صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

یوسف سیدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص جدایی از ماشین سازی اظهار داشت: من مدتی است که قصد داشتم از ماشین سازی جدا شوم و بعد از چند جلسه مذاکره با باشگاه در نهایت به توافق رسیدیم و قراردادم را فسخ کردم و دیگر بازیکن این تیم نیستم.

وی در مورد دلایل جدایی از این تیم تبریزی گفت: من فصل گذشته شرایط خوبی داشتم و وقتی به تراکتور رفتم انگیزه زیادی داشتم تا به این تیم کمک کنم ولی متاسفانه اتفاقاتی افتاد که باعث شد به ماشین سازی بروم و دوست نداشتم از تراکتور جدا شوم. به هر جهت اتفاقات آن زمان دیگر گذشته و دوست ندارم در موردش صحبت کنم.

مدافع ماشین سازی در مورد جدایی از فوتبال تبریز بعد از سال‌ها عنوان کرد: خیلی برایم سخت است که مجبورم پس از چند سال در جایی غیر از تبریز بازی کنم. من در این شهر به فوتبال معرفی شدم و شناخته شدم و در طول این سال‌ها همیشه در تیم‌های تبریزی بودم و اینجا مثل خانه‌ام می‌ماند و جدایی از این شهر و طرفداران خوبش برایم سخت است ولی چاره‌ای نیست.

سیدی در مورد مقصد فصل آینده‌اش گفت: هنوز چیزی مشخص نیست و تا زمانی که قطعی نشده نمی‌توانم در موردش صحبت کنم ولی هم پیشنهاد لیگ برتری دارم و هم پیشنهاد خارجی و مشغول بررسی آنها هستم و تا چند روز آینده تیم فصل بعدم مشخص خواهد شد.

وی در مورد اینکه با شروع شدن فصل جدید فوتبال کارش برای جابجایی سخت می‌شود خاطرنشان کرد: نمی‌‌خواستم اینطور بشود ولی فسخ قراردادم با ماشین سازی کمی طول کشید و زمان را از دست دادم ولی مشکلی نیست و در این مدت تمریناتم را انجام داده و بدنم آماده‌است و همانطور که گفتم به زودی تیم بعدی‌ام مشخص خواهد شد.

وی در پایان صحبت‌هایش عنوان کرد: از هواداران تبریزی خداحافظی می‌کنم و اگر ناخواسته باعث ناراحتی‌شان شدم من را ببخشند. از مربیان و هم‌بازیانم هم در طول این سال‌ها تشکر می‌کنم و امیدوارم بعد از این بار دیگر فرصتی داشته باشم تا در تبریز بازی کنم و به اینجا برگردم.

نظر شما